sobota 16. února 2019

Venku i uvnitř

I když je kalendářně zima, ve vzduchu je cítit již jaro.
Sníh již téměř slezl, je teplo a voňavo.
Ptáci prozpěvují již mnohem více a radostněji.


Nejen ptáci. Já si prozpěvuji běžně, ale teď také přidávám na intenzitě. Také jakoby o krapet více ožívám.
Dnes dokonce proběhla první káva na prosluněné a vytřené terase.
Jen jsem tak seděla, zavřela oči, tvář směřujíc k slunci a byla.
Nechala jsem do sebe proudit jeho energii, teplo a světlo.
Očistnou, všeobjímající.


Zaposlouchala se do tónů okolí a po chvíli se propadla i mnohem hlouběji. Do světa svých myšlenek, do svého nitra.
Moc se mi tam líbilo.
Sluníčko si se mnou krapet pohrálo. Když jsem pak na sebe doma koukla do zrcadla, tak jsem se musela pousmát. Uviděla jsem, jak se mi díky paprskům na nose zvýraznily a ožily pihy, které mám ráda a které celou zimu spaly. Teď už ne :o)


Jinak doma vládne jaro, léto, podzim i zima.




Krásnou nadcházející neděli vám všem.
Katka 

14 komentářů:

  1. hezkou a pohodovou neděli i tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko,k krásně je u vás doma a slunečno je i u nás venku. :o) Dnes pozvolna uklízím terasu a také se chystám na první kávičku na sluníčku. Je fakt nádherně. Ale je stále únor, tak uvidíme, jak se to počasí bude dále vyvíjet.
    Hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, věřím, že kávička určitě chutnala božsky. Je únor, máš pravdu. Ale čas od času nabourat stereotyp a potěšit nás chvilkou jara v zimě, není vůbec, ale vůbec špatné :o)
      K.

      Vymazat
  3. I u nás proběhla káva na sice ještě neuklizené, ale sluncem osvícené, pergole a pak procházka zahradou a kontrola rostlin, keřů. Bylo to velmi příjemné, osvěžující.
    Měj se moc hezky Katko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, uklizené, neuklizené, hlavně že jste si to užili. A následně zahrádku.
      K.

      Vymazat
  4. U nás bylo kafíčko na terase včera i dneska, jsou to teď opravdu překvapivě nádherné dny. No a doma jedu na jarní vlně, ve vázách větvičky a ze skleníku postupně přináším na podzim nasázené hyacinty v květináčích :)
    Přeji krásné předjarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastí, dobře děláš. Je potřeba si rozzářit den. Jen tak dál.
      K.

      Vymazat
  5. To se krásně čte Katko! Já jsem hlas ztratila a ležím s chřipkou. Jen to otevřené okno mi našeptává, že se jaro pomalu blíží. Jak já se těším! Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, šetři se, nech se hýčkat, odpočívej, spi, popíjej čajíčky, ať se dáš brzy dokupy a jsi připravená na pravé jaro!
      K.

      Vymazat
  6. Katko, máte to doma moc hezké, útulné :)
    A sluníčko venku? To je bonus. Nádherný bonus :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle řádky mají skvělou atmosféru, objímající.
    Neznám člověka ve svém okolí, který by se nechtěl nechat hýčkat a mazlit slunečními paprsky, jsme vyprahlí.
    Já jsem byla vždy holka pihatá a s lety jsem o svou ozdobu z celého obličeje přišla, tak si je užívej než ti utečou jako mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, užívám si je naplno :O) Jak utečou?! Přijď ke mně a já ti obličej opravím a zase je budeš mít :o)))
      PS: malovat sice moc neumím, ale maluji ohromně ráda! :o)))
      K.

      Vymazat