středa 7. prosince 2016

* Hledá se báječný člověk stvořený k obdarování... *

Chtěla bych vám všem, kteří navštěvujete mé stránky,
ze ♥ poděkovat, že jste.
Velmi si vašich návštěv i vašich komentářů vážím. 
DĚKUJI.
A v souvislosti s poděkováním i někoho obdarovat.


1) Hledá se krásný člověk s krásnou duší, zlatým srdcem, kterého bych chtěla v čase adventním obdarovat. 
Jen tak. 
Pochybujete snad o tom, že odpovídáte danému kritériu? Nepochybujte! Už to, že jste zavítali na mé stránky je jedním z důkazů, že jste k tomu předurčeni...

2) Předpoklad pro získání dárku je, zanechat mi v komentářích pár řádků -kdy se v životě cítíte až po okraj naplněni štěstím - můžete odpovědět jen jednou větou či obšírněji. 
Záleží na každém z vás, jak to cítíte.
Na odpověď každého z vás se těším! A pokud jste ještě nikdy nenapsali (ačkoli jste třeba i chtěli), tak dnes je k tomu ta pravá příležitost.

3) Nemusíte odkaz sdílet, "laikovat", nikomu doporučovat. Věřím v to, že vše se vždy dostane k tomu, ke komu má. A pokud se to k němu nedostane, má to svůj účel.


K výherkyni / výherci (o tom později, v tom tkví kouzlo překvapení :o) ) poputuje:
1) jedno srdíčko s láskou stvořené (dle vlastního výběru), 



2) zpráva od Andělů... jeden z jejich řad (dle vlastního výběru)


3) drobné překvapení (dle mého výběru :o) ).


Výherce vyhlásím na třetí adventní neděli, 
která tento rok krásně vychází na 11. prosince

Držím vám všem palce a těším se na záplavu štěstí v komentářích...

Vaše Katka ♥

32 komentářů:

  1. Milá Katko, já se cítím nejšťastnější doma. a když nás potká to štěstí, že je nám "zapůjčena" naše milovaná vnučka, tak je můj pocit štěstí ještě větší. Bohužel, není to až tak často, jak bychom si to přáli. a sem Za duhu chodím moc ráda, je tu takový krásný klid a pohoda.
    děkuji Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, přeji Vám, ať s Vámi vnučka tráví co nejvíc času. Někdy stačí trochu vyjít tomu vstříc a povede se to. Držím pěsti.
      Děkuji za sdílení štěstí, Vaše slova. Vážím si jich.
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Milá Katko, naplněna po okraj štěstím jsem, když ke mě přiběhne naše tříletá vnučka a obejme mě, když mohu prožít tu vzácnou chvilku, mít celou svou rodinu pohromadě a když objevím další krásné místo v naší české(i slovenské)přírodě.
    Děkuji za tento blog, který mě naplňuje klidem a pohodou. H.
    abych.nezapomnela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, přeji Vám hodně překrásných chvil s Vaší vnučkou i celou rodinou. O Vánocích si obojího užijete vrchovatě. A plno krásných výletů.
      Děkuji za Vaše slova, sdílení štěstí.
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Když jsem objevila tvou ZEMI ZA DUHOU, byla jsem moc ráda. Tolik slov a vět k zamyšlení zde nacházím, za to ti milá Katko děkuji.
    A mé pocity štěstí ? Jednoduché.
    Když vidím, cítím, že mé tři děti jsou šťastné ve svých životech, naplňujeme mne to pocitem, tím nejkrásnějším, který máma může zažít, tam hluboko uvnitř svého srdce...
    ŠTĚSTÍ A LÁSKA.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, v prvé řadě DĚKUJI.
      Vzhledem k tomu, že tě z tvého blogu již trochu "znám", jinou odpověď jsem ani nečekala... Nedivím se, mluvíš mi z duše.
      Přeji ti, ať jsi šťastná!
      Krásný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Až na pokraj naplněna štěstím? Zdánlivě lehká otázka, ale to štěstí se skládá z těch drobných, někdy opomíjených okamžiků...Ale největší štěstí-je asi že jsme, všichni spolu, tady a teď,dnes a denně a navíc všichni zdraví... Tak přesně takovéto štěstí bych přála všem, bez rozdílu...
    Pohodový adventní čas všem. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, k tobě by se mi hodil ten samý komentář, který jsem napsala Alence před tebou :o)
      Ačkoli tě osobně neznám, "vím to"...
      Hodně štěstí, s poklady nejbližšími.
      Krásný adventní čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Štěstí, tak se zrovna cítím poslední období, ale přepadají mne obavy, abych o něj nepřišla,ze není možne, že sem se dočkala.Dekuji za něj.M.
    martur67@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá M, v prvé řadě Vám štěstí moc, moc přeji. S vděčností si jej hýčkejte. Myšlenky tvoří naši budoucnost, takže negativní myšlenky hoďte okamžitě, jen co se vyplaví na povrch, za hlavu. Nepomohou, jen ničí to hezké. A to přece nechceme. Někdy se to sice může zdát obtížné, ale vyplatí se.
      Díky za sdílení štěstí.
      Krásný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  6. čtěstí je, když mám okolo sebe své děti, štěstí je, kdyý mne vnouček vezme kolem krku a řekne mi "babičko, miluji tě", štěstí je, že nás někdo miluje a že my máme koho milovat, štěstí je, že jsme a můžeme být, štěstí je neposedné, proto si vážím každého okamžiku, který mi na rtech vykouzlí úsměv mých blízkých, štěstí si musíme vážit, není to samozdřejmost.

    Děkuji za tvůj blog a přeji krásný adventní čas. I to je štěstí, mít kam se jít kouknout pro krásná slova. Dana
    dana.vlk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, krásně shrnuto, naprosto souhlasím.
      Přeji ti hodně šťastných okamžiků s tvými blízkými i se sebou samou. Naplněné láskou a sounáležitostí.
      Krásný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  7. Milá Katko, děkuji ti za tvoji milou návštěvu u mne a přeji ti krásný advent. Štěstí v mém životě dělají obyčejné dny, kdy jsme všichni zdraví, máme se rádi, těšíme se na sebe, uděláme si výlet - to jsou střípky, ze kterých se skládá štěstí. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji za sdílení tvého štěstí.
      Užívej si ho plnými doušky.
      Poklidný adventní čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  8. Milá Katko Duhová, až po okraj naplněná štěstím se cítím jako každá máma a manželka, pro kterou je vším její rodina, když je vše v pohodě, vše klape,těšíme se na sebe a je nám spolu fajn.. To je pro mě víc než cokoliv jiného, vidět své milé spokojené a zdravé!!!
    Pro mě samotnou je štěstím každý nový den, prožitý naplno...od doby, co mě zdraví pozlobilo..víc přemýšlím, zvažuji, raduji se z maličkostí a obyčejných věcí..a už také vím, že štěstí nikdy nepřijde k těm, kteří nejsou vděční za to, co již mají!!!!!
    Přeji Vám Katko krásný a klidný adventní čas, Jana Š. z chaloupky mezi kopci.
    janina.svubova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, děkuji Vám za záplavu štěstí. Krásné. S vděčností si své částečky štěstí hýčkejte, moc Vám je přeji. A móóóře zdravíčka!
      Poklidný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  9. Já nejšťastnější chvíle zažívám v obklopení své rodiny,když se všichni sejdeme, připravujeme dobré jídlo a pití, popovídáme si, zasmějeme se, vzpomínáme... To jsou ty nejkrásnější chvilky. :) Rodina mě dělá šťastnou a já se těším na to, až se jednou zase rozrosteme a přivítáme nové přírustky v naší rodince.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, krásné. Hodně takových chvil přeji. A až přijde ta správná chvíle, tak štěstí v podobě dětiček ještě mnohonásobně zesílí.
      Krásný advent.
      Katka ♥

      Vymazat
  10. štěstí ... tři děti a milující manžel ... co víc si přát???
    zobacova.simona@seznam.cz
    hezké vánoce
    simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, s vděčností si své štěstí hýčkejte.
      Děkuji za sdílení štěstí. Poklidný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  11. Katko, jako babička jsem hodně, ale hodně šťastná. Přeji krásný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, tak to moc přeji. Nádherné. Děkuji za sdílení radosti.
      Klidný adventní čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  12. Ahoj Katko, když teď sedím, určitě mě naplňuje štěstím každý pohled na Tvé stránky :-). Minulý týden jsem nazvala "ve jménu Katky" - začalo to nádhernou Andělkou, přes Guglu až po Staročeský trdelník! Jinak je to každý nový den, kdy se vzbudím a jsem vdečná za každou maličkost, se kterou se setkám. Krásný, klidný a pohodový advent!
    Zdeňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, jsi zlatíčko. Dostala jsi mě... Děkuji.
      Užívej štěstí po troškách, každodenně.
      Krásný předvánoční čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  13. Milá Katko své štěstí si užívám každý den. A jsem díky tomu šťastný človíček.. Každý den si uvědomuji jak i pro někoho maličkosti dovedou vytvořit krásný den..
    Přeji ti krásný adventní čas. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeňko, chválím, tleskám. V tom je přesně to kouzlo.
      Poklidný advent k vám do kraje.
      Katka ♥

      Vymazat
  14. Katko, já nevím co sem vlastně napsat. Takový ten bláznivý pocit štěstí, kdy máš pocit, že víc by jsi už nesnesl, malý odlesk záře nebe na zemi - přijde jen občas, ale vpodstatě vždy úplně nečekaně a nedá se nikdy napsat, co k němu vedlo :)
    klidný advent od lesů
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, už tím popisem jsi vlastně odpověděl... Krásné. Přeji ti více přesně takových okamžiků, kdy srdce přetéká štěstím, kdy nebe ozařuje zem.
      Krásný adventní čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  15. Krasne dny adventní, Kato...stastna jsem, protoze jednoduse jsem...preji vsem bez rozdilu, aby byli tez...Papa, Pavlina-Mystera. vankovipap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavnínko, buď, moc ti to a celé tvé rodince přeji! ♥
      Krásný adventní čas.
      Štístko Katka :o)

      Vymazat
  16. Milá Katko, po všech předchozích komentářích o štěstí je těžké připsat něco, kdy se člověk nebude opakovat. Pro mne se asi štěstí skládá z takových těch obyčejných drobných chvil, kdy je člověk spokojený, je s někým blizkým nebo se mu třeba jen něco povede ...
    Hezké předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, toto jsou věci, u kterých opakování ničemu nevadí! Naopak. Posiluje pozitivní vibrace. Jen houšť.
      Děkuji za komentář a přeji šťastné dny.
      Katka ♥

      Vymazat