čtvrtek 8. prosince 2016

Bez knihy...

... si život nedokážu představit.
Běžně je mou téměř každodenní společnicí. I když v poslední době, čase klidu a rozjímání v adventu, ji trochu zanedbávám :o). Sice mě to trošku mrzí, ale je tomu tak.
Ale myslím na ni zase z jiného úhlu. To se také počítá.


A když to spojím s mou druhou vášní, kterou je šití, tak vznikají hotové poklady.
Alespoň pro mě jimi jsou.


Z dob mateřské dovolené mám doma hotovou pokladnici různých překrásných, českých i zahraničních, látek a tak je stále kde brát.
Nestačím se vždy divit, co za poklady ve skříni dřímá.


O co víc mě těší, že tři z nich již doputovaly ke svým novým majitelkám. 
Budou v dobrých rukou.
Kdo má rád knihy, nemůže být špatným člověkem.


Panely s obrázky mého oblíbeného Van Gogha mi učarovaly na první pohled...



No a tato látka evokující dávnou dobu, hvězdáře a astronomy je mou srdeční záležitostí.
Ne jen mou :o)



Krásný adventní čas
Katka ♥

PS 1: pokud jste se ještě nezapojili do soutěže *Hledá se báječný člověk stvořený k obdarování...*, tak neváhejte a připojte se... čas je do neděle.
PS 2: někdo peče, někdo šije :o)))


4 komentáře:

  1. Katko, tolik se mi líbí šité obaly na knihy a ještě jsem si žádný neušila, budu to muset napravit, krásně jsi mě inspirovala.
    krásný den přeji. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jen směle do toho. Z vlastní zkušenosti vím, že je to pořádný rozdíl, číst knihu s obalem a bez :o)
      K.

      Vymazat
  2. I já jsem knihomol! Každý den dojíždím do práce přes půl hodiny autobusem, takže tenhle čas vždycky vyplním čtením nějaké knihy, zrovna jsem dočetla "Bíle kosti" a teď jsem se pustila do knihy"Stoletý stařík co vylezl z okna a zmizel". Pak už se v práci těším zase na zpáteční cestu autobusem domů, kdy se do knihy zase začtu.. :) Musím pochválit tvé krásné šité obaly. Knihu jsem koupila mamce k Vánocům a také jsem se chystala jí na ni ušít nějaký obal, asi dneska skočím do galanterky a vyberu na to nějakou pěknou látku a odpoledne se do obalu pustím. :)

    OdpovědětVymazat