pondělí 12. září 2016

Několikanásobně osvícený burčák...

Některé večery se povedou na výbornou. Některé ještě víc.
Dokonce i ty v běžném týdnu. Nebráním se.
Kalendářně je sice babí léto, ale reálně je léto s vysokými teplotami.
Ve dne, v noci.
Káťa jásá.
 

A užívat si luxusu teplého večera, do noci sedět jen tak v tričku - to je naprosté labůžo,
kterému se nebráním. Naopak vítám ho s otevřenou náručí.
Možná mi trochu ještě chybí, jít si zaplavat a rozhňahňat se v moři... ale to už bych chtěla moc.
Vraťme se na zem, na Vysočinu v České republice.
Bože já snad slyším racky!
 
  
Čím více se stmívá, tím více na terase zapaluji svící.
Tu a tam a tamhle... Kdo by je počítal!
Čím je větší tma, tím intenzivněji svíčky svítí a i já zářím víc a víc. 
 
 
A ačkoli je pravé léto, tak respektuji to babí, ke kterému neodmyslitelně patří burčák.
Červený, z Velkých Pavlovic vřele doporučuji. Pije se doslova sám.
Kdo by to počítal :o)
 
 
Ne, že bych vás chtěla navádět...
... ale určitě se u vás najde nějaká šikovná, pěkná vinotéka, kde se můžete nechat také zlákat tímto lahodným mokem... Rozhodně neprohloupíte.

 
 
 
Burčáku a přenádherně letnímu počasí zdar!
Krásné dny
Katka ♥
 

10 komentářů:

  1. Katko, krásné ale opravdu moc krásné fotky. Taky bych si ráda večer tak osvítila, ale mám malé děti, tak to raději neriskuji. Ale ta tvá osvětlená zákoutí se mi opravdu moc líbí. Krásné babí léto, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, děkuji za tvůj milý komentář. Malý tip: počkat, až děti usnou :o) či až malinko povyrostou. Jak ty moje :o)
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Moc krásná terasa. Světýlek není nikdy dost :-) Hezké babí léto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, moje řeč, "světýlek není nikdy dost" a "kdo by to počítal". :o)
      Krásné babí léto
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Máš hodně romantickou terasu !
    A s burčákem souhlasím, užívej teplé večery, Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná terasa,jen ten burčáček jsem neviděla ,ale v zadu, to jsou kameny????Moc krásné!!!!Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dájo, burčáček byl při focení již v mém bříšku :o))) Díky moc!
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Z Vaší terasy čiší moc příjemná atmosféra! Svíčky také miluji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Karlo, děkuji za zastavení i Vaše řádky.
      Katka ♥

      Vymazat