úterý 8. prosince 2015

Zcela nečekané překvapení...

Nebudu nikomu nic nalhávat.
Většinou mám veselou, rozvernou, pozitivní náladu.
Radši se směju, než mračím.
 
A čím víc se člověk ze života raduje,
tím víc mu to život vrací.
Co člověk vysílá, to se mu zrcadlí zpět.
V dobrém i ve špatném.
Jednoduchý princip.
 
Jdu po náměstí, prohlížím si krásně nazdobené vánoční stromečky od dětí
z různých mateřských školek a najednou ...
... mezi nimi zahlédnu...
... zcela neočekávaně...
... SRNU alias  JELENA.


Šla jsem tudy již tolikrát.
A neviděla ji.
Nebo tam ještě nebyla. Nevím.
Každopádně dnes mě mile dostala.
 
 
Rozesmála jsem se na celé kolo.
Byla kouzelná, roztomilá. 
Zaskočila mě, ale krásně.
Nedalo mi to a musela jsem ji manželovi vyfotit. 
Na náměstí se srna či dokonce jelen jen tak nevidí.
To musí každý uznat.
 
 
Krásný, milý, jednoduchý nápad.
A přitom člověka potěší, překvapí, pobaví...
jednoduše osloví toho malého človíčka,
vnitřní dítě, které je v každém z nás ukryto.
Do jaké míry ho necháme promlouvat a radovat se z něj, záleží na každém z nás.
 
Krásný advent, ať už se srnou či bez :o)
Katka ♥
 

3 komentáře:

  1. Katko, je opravdu kouzelná, taky jsem se musela usmívat, když jsem se na ni dívala.. je to prostě milé... ty parůžky jsou úžasné i ocásek ... celá ..
    Přeju hodně takových chvilek... objevů.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. to zvíře, ať už je to cokoli, je úžasný :-)
    rozdává radost!

    OdpovědětVymazat