pondělí 20. srpna 2018

"Tři kaštánky pro Kačenku"

Před dovolenou jsem dostala od kolegy z práce tři kaštánky.
Logicky kouzelné.
Prý se v nich skrývají plavky a jiné potřebné věci na dovolenou.
Poděkovala jsem, bylo to milé.


Měla jsem intuitivně jasno v tom, co se v nich skrývá.
Plavky, trička, šaty - nic moc víc na dovolenou potřeba není. 

Ale...
Musím se s vámi podělit o vlastní zkušenost.
Pro někoho to bude překvapení, pro někoho logické.
S kaštánky to nefunguje jako s Popelčinými oříšky!



Nakonec jsem tedy byla bez plavek, bez triček i bez šatů :o)
Kaštánky seschly a nešly rozlousknout.
Prostě jsem naivní.

Když jsem to po návratu z dovolené kolegovi povídala, rozdováděla jsem ho tím.
Prý to nemuselo být špatné.
Jako by měl snad i radost?!
Ujistila jsem ho ale, že nahá jsem u moře rozhodně nechodila.

Další den přišel s žaludy.
Ať to prý zkusím a pokud ani to nezabere, tak se bude muset poohlédnout po těch oříšcích.


Na pohádky ale věřím rozhodně dál!
Krásné dny
Katka

7 komentářů:

  1. milý kolega, takových je fakt málo...…. prima dny přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, mám v práci velké štěstí (nejen) na lidi a jsem za to velmi vděčná.
      Krásné dny i tobě.
      Katka

      Vymazat
  2. Máš zřejmě prima kolegy 😊
    Hezký den ti přeji.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, Ty prostě sklízíš to, co sama zaséváš. A já myslím, že ty žaludy už Ti daly to, co měly:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Henrietko, nevím, čím to může být, ale ani žaludy nakonec nebyly kouzelné :o)))
      Užívej léta
      Katka

      Vymazat