neděle 2. srpna 2015

Pálava, Lednice, Valtice, Mikulov...

Letošní dovolená byla naprosto ÚŽASNÁ.
Ještě úžasnější, než jsem myslela, že bude.
Takovéto překvapení prostě zbožňuji!
Letošní  dovolenkový los padl nenáhodně na Jižní Moravu -
oblast Pálavy, Lednice, Valtic, Mikulova.

 
Zamilovala jsem se do tohoto kraje okamžitě, bezvýhradně, navždy.
 
Do kraje vína, vinic, vinných sklípků...


...do kraje jehož krajina je jiná od Vysočiny. Vládnou jí vznešené akáty,
které mě doslova očarovaly. Akáty různých odstínů, tvarů, květů...


... do kraje zářících slunečnic, blankytně kvetoucích
 modrých pruhů čekanek podél cest a silnic...


...do kraje s nádhernými kopci a skvostnými výhledy...


...do kraje, kde vládne jako kámen vápenec. Nejeden jsem si přivezla domů.
 Kdo by je ale počítal?!...
...do kraje s bohatou historií, sahající až do dob "Věstonické Venuše",
 do kraje se skvostnými stavbami...


...do kraje plného slunce, vůní, chutí, modrého nebe...
 
Nejednou jsem si připadala jak V NEBI...
jako V RÁJI...
Tak OKOUZLUJÍCÍ to tam bylo.
  
Krásné dny
Katka
 

2 komentáře:

  1. Ahoj Káťo, tuhle větu si opakuji skoro každý den, když jezdím do práce. Říkám to už dlouho, že žiji v ráji a moc ráda se sem z cest vracím. Příště až budeš tady, tak si zajdeme někam na kafíčko. Krásný zbytek léta. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rijo, je tam opravdu božsky! Je pravdou, že mně se líbí skoro všude, kam jedeme. V téhle části Moravy to bylo ale ještě o trochu hezčí :o) Užívej si vašeho ráje a na kafíčko zajdu ráda. Čas ukáže.
      Krásné dny. Katka

      Vymazat