pátek 19. prosince 2014

Ten pravý dárek...

Kdykoli jsem někomu kupovala či vyráběla dárek, tak to musel být "ten pravý", šitý na míru právě té konkrétní osobě, pro kterou byl. Ne jen tak nějaký dárek. Až časem jsem pochopila skrytý význam, co za tím je...
 Někdy to nebylo lehké, ale nikdy jsem se nespokojila s kompromisem. I za cenu, že hledání trvalo déle. Jakmile se ale "to pravé" objevilo, okamžitě jsem to věděla, cítila a měla velkou radost.
I proto mi vymýšlení, nakupování vánočních dárků zabírá více času. Nelituji ale toho. Výsledek za to stojí.
Stejně tak tomu je i s balením dárků. Když to jenom trochu jde, tak si vyhraji i s tím. Dárek tím získá novou dimenzi, nový náboj, osobité kouzlo. Člověk tím dává i kousek sebe... kousek své lásky, svého času, své náklonosti, své radosti... a přitom ho ani kousek neubude. Naopak. Není to báječné?!


***



***
 
 
Není obdarovat, jako obdarovat.
Stejně jako není vařit, jako vařit,
radovat se, jako radovat se,
smát se, jako smát se,
 žít, jako žít.
 
Vše má člověk dělat, jak nejlépe dovede.
Pak bude naplněn. A bude opravdově ŽÍT.
 
Krásný den
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat