neděle 11. února 2018

Kouzlo písní...

Jsou písně, u kterých stačí jeden poslech a získají si nás na plné čáře.
Takovou moc mají. 
Člověk se zastaví, zaposlouchá, rozplývá se... je... až ho v pozitivním slova smyslu mrazí.
Jednotlivé tóny prostupují celým tělem, oslovují v nás místa, o kterých mnohdy ani netušíme, že tam jsou. Jako by otvíraly bránu do hlubší vrstvy našeho podvědomí.
Mně se to stává často a zrovna i nedávno.

Co na tom, že jsem o zpěvákovi do této doby nikdy neslyšela?!
Jsou jiné klíče, podle kterých se řídí "líbí x nelíbí". Podstatnější.

O které písni tentokráte konkrétně mluvím?
Píseň "PERFECT"
od Eda Sheerana.


Dokonalá melodie, něžné smyčce a klavír místo obří kapely. Text, který chytne za srdce každou romantickou duši. Dokonale procítěně interpretováno. Přesně tak, jak se to k dané písni hodí.
Člověk mu věří každé slovo.

Není na škodu se čas od času ztišit a nechat se ukolébat krásou a něhou písní, 
plout na jejich vlnách... Mnohdy člověk, když si to dovolí, objeví doslova nevídané...

Zaposlouchejte se do té své, třeba i nedávno nově objevené.

Krásné dny
Katka ♥

10 komentářů:

  1. Jen se usmívám...
    Ani já neměla o tomhle zvlaštním zrzavém klukovi ani zdání...
    Tuhle srdcovku mám v sobě jen pár dní...zasáhla a navždycky tam zůstane...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že mě to, Haní, nikterak neudivuje...
      Prostě nádhera!
      K.

      Vymazat
  2. To máš Katko pravdu, někdy mne melodie chytne tak, že si ji přehrávám dokola a dokola.
    Hezké dny s hudbou v srdci.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Dcéra mi pred pár dňami pustila túto pesničku, že sa jej páči. Nuž, páči sa už aj mne:) Mám aj ja svoje srdcovky, často si ich púšťam.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončiko, některé písničky jsou více než nakažlivé... v pozitivním slova smyslu :o) Jen tak dál!
      K.

      Vymazat
  4. .... svatá pravda, hudba tj lék, mluvíte mi z duše. Pěkný pohodový večre Ifka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ifko, děkuji za slůvka. Zpívat, tančit, žít.
      Mějte se krásně.
      K.

      Vymazat
  5. Katko, tahle je úžasná. Mám ráda jeho písničky. Ale když hráli tuhle v radiu, hned si běžela napsat jak se jmenuje a mohla si potom pouštět dokola :-D

    OdpovědětVymazat