úterý 20. února 2018

Když se domeček č. 42 zabydlí...

O "domečku č. 42", který jsem vytvořila do skalky svým rodičům na chalupu,  
jsem se zde již před časem zmiňovala.


Dnes vám ukáži obrázky, jak že to vypadá, když se "domeček zabydlí"...
... zabydlí a splyne s okolím.


Jako by tam patřil odnepaměti. 


Netrvalo dlouho a v zabydleném domečku se zabydleli jeho noví nájemníci.
Pavoučci, broučci a jiná drobotina.
Jako projektanta a stavbyvedoucího v jedné osobě mě to velmi těší.
Ačkoli dům nemá rýny, v dešti obstojí zcela bez újmy.


Čas od času kolem domečku proběhne i ještěrka, proskáče ropuška či proletí včeličky.
Zvoneček u dveří zatím ale nikdo nerozzvonil. 


Krásné dny
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Tolik krásy, Katko... 😊 Doufám, že uděláš ještě jednu fotografii někdy v létě, s kyti. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Já být mravenec, jsem tam ;-).
    Ten je tak pohádkový, že ani jinde než v pohádkové zahradě ani být nemůže...

    OdpovědětVymazat
  3. Domeček má nádherné okolí i obyvatele. Katko, krásné splynutí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Pamatuji si, jak jsem byla z domečku nadšená, když jsi ho poprvé nafotila. Dnes jsem nadšená neméně, v tom prostředí je prostě dokonalý.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, to je tedy nádhera!! Domeček je kouzelný a krásně tam pasuje:-). Hned bych si ho dala do zahrady ;-). Krásný den přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, to je nádhera. Domeček je na kameni skvěle usazený a vypadá jako z pohádky. A ten mech kolem tomu dodává takové oživení. Moc se mi to líbí a věřím, že jsou nadšeni i rodiče.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji. Kdyby seděl jen na oblázcích, nebylo by to ono. Manžel mi donesl z luk a strání překrásný placák na který jsme domeček posadili. Mech jsme si donesli z lesa a dotvořila jsem to k obrazu svému, citlivě k okolí skalky a zahrady. Všem se moc líbí.
      K.

      Vymazat