čtvrtek 15. prosince 2016

V lese...

... jsme se o víkendu ocitli, zcela plánovitě.
Bylo to pohlazení po duši, z kterého čerpám ještě teď.
Dýchala jsem z plných plic, nevědomky se usmívala, zavírala i oči abych tu krásu, sílu, energii vnímala ještě niterněji. 
Nejednou jsem pronesla větu: "Je tady božsky!"


Vzduch voněl téměř jarem, teplem, lesem a jehličím. 
Ani v adventním čase mi to nevadilo. Bylo tam božsky. Všude...


... na cestách...


... na nebi...

 

... mezi poli...


... v lese...


... v korunách stromů...


... u vody...



Větvičky borovice a jedličky doma v dekoracích mi tuto vycházku stále mile připomínají.


Krásné dny do těch vašich končin, které jsou v různých směrech, zemích i světadílech.
Katka ♥

7 komentářů:

  1. Skvělá vycházka,díky za ni.V tom uspěchaném světě je nakonec pořád v tom lese nejlíp ;-).
    Poklidný předvánoční čas přeju.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná předvánoční procházka...Ilča

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za krásné a milé přání. Já les miluju. Mám tam ráda každý kousíček na zemi .. a když se zvedne hlava .. úžas ... prostě les. Katko, nádherné fotky jsi pořídila.
    Také ti přeju samé krásné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomnělo...že musím do lesa. Krásné fotky, hlavně ta druhá. Jako bych tam byla...
    H.

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásné moci se svobodně toulat krásnou krajinou :-) a přeji krásné adventní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, děkuji vám. Jsem ráda, že jste se prošly se mnou :o)
    K.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky :-) . Já miluju fotky z lesa. Mám jich za letošní ok tolik, že ani nevím, jestli si je za zimu stihnu prohlédnout :-D . Koupili jsme si stan , takže jsme byli od rána do večera venku a pořád bylo v lese nebo u rybníka co fotit :-) .

    OdpovědětVymazat