středa 14. prosince 2016

Coloured days

Tip na dárek... a nevidím důvod, proč by nemohl být i pro vás :o) 
Neškodí si čas od času udělat radost. Však to víte.

Ráda se obklopuji KRÁSOU, pěknými věcmi s příběhem, duší. 
Nemusí jít ale o drahé věci. 
Krásou, tím myslím třeba i obyčejné věci jako je kytice usušených hortenzií ve váze, snop obilí či trávy stočený do kytice, vánoční hvězda na stole, obrazy alias manželovi fotografie na stěně,
výstavka výrobků a obrázků dětí, pěkný hrníček, zářivý řetěz světýlek,
vlastnoručně ušité polštáře pro každého člena rodiny s věnováním ze zadní strany...

Krása má mnoho podob. 
To vše vytváří a dotváří domov. 
Ducha domova.


Loni jsem na trhu objevila nástěnný kalendář 
COLOURED DAYS = Barevné dny,
přesně pro mě a pro mé vnímání světa.
Plný barev, života, radosti, krásy, něhy, citlivosti, krásných fotek...


Letos byla volba kalendáře tedy již jasná.
Jsem opět zcela nadšena.
Tedy, zatím ještě ne. To dá rozum. Ještě vlastně nevím, že mi Ježíšek kalendář donese. 
Jen něco málo tuším.
Takže jsem vlastně stále napnutá, zda ten dárek dostanu či ne.
Mám ale víc než silné tušení :o)




Krásné barevné dni
Katka ♥

4 komentáře:

  1. Katko, hezky jsi to o kráse napsala ... kalendáře jsou nádherné, přesně jak to píšeš ..
    obrázky se mi moc líbí..je tam hodně radosti a něhy ...
    Užívej si krásný předvánoční čas. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Katko Duhová,nedivím se,že Vám Ježíšek takový kalendář donese,patří k Vám...rozmanitost barev,perfektní sladění i vystihnutí emocí,který každý měsíc přináší...opravdu krásně zpracované.
    Mám ráda takové,navíc lze ustřihnout neaktuální rok a lze otáčet stále dokola☺,protože takovou krásu přece škoda vyhodit☺Mám takové dva,od dětí s jejich fotkami a známého,s jeho malovanými obrazy☺
    Z chaloupky mezi kopci Vás srdečně zdraví Jana Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, kdo Vám to prozradil?! :o) Letos jsem se rozhodla, že pověsím nový a pod to zavěsím starý bez kalendária. Budu mít dvojí radost. Budu nesnesitelná :o)
      Užívejte adventu
      Katka ♥

      Vymazat