pondělí 5. prosince 2016

Přiletěli k nám andělé...

Již hodně dlouho jsem přemýšlela, jak uchopit "andělské volání". Ušít? Nakreslit?
Až to před pár dny přišlo samo. Jednoduchý nápad, chuť tvořit. 
Práci jsem si užívala s neskonalou vnitřní radostí a rozpustilostí.
V jednoduchosti spatřuji krásu a proto jsou andílci "skromní", jednoduší. A přesně to jim dodává kouzlo.


Než ale Andílek vznikl v podobě a tvarech, které vidíte, dalo to trochu zabrat. 
Tu rozšířit, tu ubrat, tu přidat vlnku, zatočit ji jiným směrem...
Vyplatilo se, dle mého názoru.


No a mé nadšení pro citáty našlo konečně také reálnou podobu.


Andělé jsou bytosti, které nám pomáhají, stojí při nás, ať se děje co se děje,
 ochraňují nás. Nezištně, s láskou.





Krásné dny vám a dnes především i vašim, našim dětem :o)
Katka ♥

16 komentářů:

  1. Katko,je vidět,že jsou dělané s láskou.Svítí jim to z tváře a krásný citát je už jen jako bonus.At potěší spoustu fajn lidiček.Krásný adventní čas přeju.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, andílci jsou krásní ... jsi šikovná .. a citáty se mi opravdu líbí...
    Hezké dny adventu ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. teda ti jsou.... umět tak kreslit.... mě bymísto andílka vyšlo pod tužkou nějaká motanice - škoda že nejdou zkopírovat, hned bych je udělala dětem do třídy..... krásné.. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano, na začátku se to andělovi nepodobalo :o) Ale jak se říká, cvik dělá mistra, dočkej času, jako husa klasu, s trpělivostí nejdál dojdeš...
      Díky. Krásný advent
      K.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Aničko, jsem ráda, že se líbí.
      Poklidný advent.
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Katko, tvoji andělé jsou nádherní, moc se mi líbí i všechny citáty na nich...Opravdu krásné..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Káťo, andílci jsou nádherní. Moc se mi tvůj nápad líbí, když mi zbyde čas, možná bych si od tebe vzdala inspiraci, andílky bych si také vytvořila a přidala je pro potěšení na každý dáreček pod stromeček. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad, s dovolením si šablonu půjčím a nadcházející vánoce ráda využiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím více lidem se rozzáří den, tím lépe.
      Katka ♥

      Vymazat