neděle 11. prosince 2016

* Našel se báječný člověk stvořený k obdarování... *

Krásný dobrý večer... noc všem. 
 Trošku v poklusu, běhu... ale stihla jsem to ještě dnes. Jsem tu se slíbeným losováním...
Třetí adventní neděle vyšla na krásné datum 11.12., svátek mají Dany (všechno nejlepší!) a přesně v dnešní den se před 67 lety stal Číhošťský zázrak...
... 11 je vedle 7 mé nejoblíbenější číslo. 
Dana byla má přezdívka v dětství a to jméno jsem zbožňovala.
A Zázrak je Zázrak...
Báječný den.


V prvé řadě bych vám všem chtěla velmi poděkovat za vaše sdílení radosti, štěstí a toho ryze pozitivního z vašich životů
Sdílení okamžiků, kdy se až po okraj cítíte naplněni štěstím. 
Měla jsem radost z každého vašeho řádku. Štěstí je přenositelné a tak jsem se po přečtení vždy rozzářila, nevědomky usmívala. Díky vám za to.
To co vedlo na plné čáře byla rodina, děti, vnoučátka. Čas strávený s nimi. Krásný pocit, že jsou šťastní a zdraví. Nedivím se. Mám to stejně. To je to nejvíc.


Losování se ujala dcerka Zuzanka. 
Nevybírala dlouze.
Měla hned jasno.


Simčo Z., velká gratulace!

Dnes už to nestihnu :o), ale zítra ráno se ozvu e-mailem.

A jak jsem již avizovala... něco o překvapení.
 Cítím, že to prostě mám udělat, tak tak činím.
Chtěla bych poslat srdíčko a andílka ještě třem ženám, ke kterým mám z různých důvodů blízko. Ačkoli je osobně neznám, jsme jistým způsobem napojeny, se stejným pohledem na život, na svět...

Jedná se o Alenku - ze Štěstí mého života,
Hanku Š - ze Šťastných dnů
a Jarku - Jarku Panci.

Všechny tři dámy bych poprosila napsat mi na sebe kontakt ve "Vzkazníku" (v liště po pravé straně blogu). Já se s nimi posléze spojím.
Děkuji.


Své štěstí si s láskou a pokorou hýčkejte a buďte šťastni.
Já jsem.


Krásný začátek nového týdne
Katka ♥

13 komentářů:

  1. Gratuluji výhercům a tobě děkuji za to, že jsi vymyslela obdarovávací "soutěž" a přiměla nás se v předvánočním čase zastavit a zamyslet právě nad tím štěstím a co pro nás znamená.
    A tvému dodatečnému výběru se nedivím - blogy dvou výherkyň znám, čtu a mám je ráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, díky za řádky. Vděčnost je jedna z nejzákladnějších podmínek šťastného života. A zastavit se, uvědomit si a napsat to černé na bílé je, dle mého názoru, správná cesta. A ještě ke všemu obohatí a "nakazí" druhé.
      Užívej štěstí...
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Já taky moc gratuluji výherkyním a moc děkuji za krásný nápad zastavit se, popřemýšlet o sobě.
    pěkný nový týden přeji. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Katko,děkuji moc za to,že sis právě mě vybrala.I když si myslím,že takovou šitou krásu by si zasloužili jistě všichni,co ve štěstí a lásku věří...Díky blogovému světu si myslím,že ač to někdy nevypadá,skvělých lidí,co umí pohladit oko i duši je pořád hodně.Krásné čekání na vánoce přeju všem.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, výběr padl zcela nenáhodně na vás tři. Zcela promyšleně, záměrně :o) Již delší dobu jsem to měla v hlavě a teď došlo i na realizaci. Mám z toho velkou radost. Není nad to, rozdávat radost. A pokud je to ještě ke všemu formou nečekaného překvapení, dějí se zázraky... Však víš...
      Krásný adventní čas.
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Ach Katko, rozplakala jsi mne a třesou se mi tady prsty na klávesnici.
    Děkuji, děkuji za to souznění a ač se osobně neznáme, jako kdyby se tak již dávno stalo. Nikdy bych nevěřila, že psaní na blog mi přinese tolik hezkých chvil.
    Mnohokrát si říkám, že snad lidí s otevřeným srdcem je ještě pořád víc a převládají, chci tomu věřit.
    Všem, kteří se na tom lidštějším světě podílejí posílám veliké DĚKUJI.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jak jsem ti teď napsala i do mailu, tímto komentářem jsi vehnala slzy do očí zase ty mně :o) Cítím to stejně jako ty. Člověk to prostě cítí, ví, kdo je ta "jeho" spřízněná duše.
      Děkuji.
      Katka ♥

      Vymazat
  5. *** HLEDÁ SE JARKA PANCI :O) POKUD NĚKDO NA JARKU MÁTE KONTAKT, NAPIŠTE JÍ, PROSÍM, AŤ SEM NAKOUKNE A OZVE SE MI.
    DĚKUJI!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Katko,je to tak,někdy je třeba si jen tak sednout,vzít kus papíru a napsat,co je důležité,zvážit to dobré,označit to špatné..hlavně naučit se věci správně pojmenovat..
    Děkuji proto za příležitost zastavit se a zamyslet se! Mnohým lidem by tato "terapie" pomohla,to mi věřte☺ uvědomit si,co je v životě skutečně důležité..
    Šťastným ženám moc gratuluji a přeji spoustu skutečného štěstíčka,hlavně ve zdraví!
    Z chaloupky mezi kopci Jana Š.❤

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Katko Duhová,je to tak,máte pravdu,člověk by se měl sem tam zastavit,sednout a na kus papíru napsat,co je pro něj důležité..mnohým lidem by tato "terapie"pomohla,to mi věřte..označit to co je podstatné pro existenci,co méně,správně pojmenovat své starosti,potřeby..
    Šťastným ženám srdečně gratuluji,přeji co nejvíc skutečného,čistého štěstíčka,hlavně ve zdraví!!
    Vám Katko děkuji,že jste toto téma tak úžasně,v době adventní,zprostředkovala!
    Z chaloupky mezi kopci Jana Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, velký dík Vám... za Vaše řádky a naladění. Vážím si toho.
      Hodně štěstí a zdraví i Vám do chaloupky mezi kopci.
      Katka ♥

      Vymazat