středa 24. července 2019

Poklady ze zahrady...

Tento víkend byl ve znamení květin a bylinek.
Barev, vůní a radosti.


Některé jsem trhala na sušení na náš hambálek či do váz, které jsou na vršku linky 
- růže, řebříček, šáchor, levanduli..
Probíhá každoroční obměna suchých květů.
Vybledlým a zaprášeným poděkuji a na jejich místo nastoupí 
čerstvé, barevné a voňavé bylinky.


Některé květinky ze záhonků a skalek jsem si natrhala pro radost, 
do váz na jídelní stůl a do práce.
Je to směsice tvarů, barev, vůní.
Jedno mají společné - neskutečně nabíjí.


A nejlepší na tom je, že květin je na zahradě tolik, že ať si natrhám co hrdlo ráčí,
nikdo to nepozná.
Jako by neubylo. Asi zázrak.


Floxy jsem si natrhala z nostalgie a dala jsem si je do samostatné vázy. 
Jejich vůně, kromě toho že je krásná, mě vrací zpět do dětství. 
Je to vůně šťastných prázdnin, sladkého dospívání.
Vrací mě zpátky do dob, kdy čas nehrál roli a prázdniny byly neskutečně dlouhé a nádherné.
Vše bylo možné a omezení neexistovala.
Každou chvíli k nim voním a je to jako pohlazení.


V práci v kanceláři máme to štěstí, že máme okna na východ a tudíž když obloha dovolí,
můžeme každý den sledovat ten nebeský koncert - východ slunce.
A květinám to v doprovodu ranních slunečních paprsků moc a moc sluší.


Krásné dny
Katka 

PS: příště vás zavedu do zahrady...

10 komentářů:

  1. Katko, krásný květinový košík. Výhled závidím - já mám z kanceláře výhled na dvorek s kontejnerem na odpadky a záložním agregátem. Slunce mi tam pere kolem poledne, což teď není zrovna výhra (zvlášť když teď už asi 14 dní na dvorku pracují řemeslníci s rozbruskou).
    Krásné léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, nezní to zrovna dobře... ALE jak já říkám - je to jak to je. Co můžeme změnit, změňme, co nemůžeme, přijměme. Takže, když okolní věci jsou jaké jsou, vevnitř si to můžeš/můžete udělat krásné. Obrázky, kytičky, to, co vám bude dělat radost...
      Krásné léto
      K.

      Vymazat
  2. Krásná, barevná, veselá,přesně jako ty :,-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně rozkvetlý košík!
    Hezký den, Katko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, nemohu se vynadívat! Překrásně naaranžovaný koš!
    Přeji příjemné i když horké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, spodek koše, ačkoli to není vidět, byl přeplněn levandulí. Navrch jsem ledabyle naskládala ustřihané květiny, které jsem až doma sestavovala do kytic. Takže toto aranžmá bylo zcela v rukou nahodilosti. :o)
      Krásné dny
      K.

      Vymazat