pátek 12. července 2019

Něžná krása rosy v chmýří pampelišek

♫   Čas letí jako bláznivý,
já nechytím ho ani vy...   ♫

... ale to mi nebrání se v čase krapet alespoň vrátit.
Restů, toho co bych chtěla na blogu vložit a napsat, mám mnohem víc, než je reálné zvládnout. 
Některé resty jsou ale takové, které si prostě a jednoduše nemůžu nechat jen sama pro sebe.
A proč?!



Protože POKUD MŮŽEME DRUHÉHO TŘEBA I JEN TROŠKU 
POTĚŠIT, ROZVESELIT, NABÍT,
BYLA BY VELKÁ ŠKODA TO NEUDĚLAT...
...a netýká se to jen fotografií a psaného slova... však už mě znáte...



Jedno běžné červnové ráno všedního dne jsem o půl šesté vstala a půl hodiny nato šla
za rozbřesku nového dne do práce.
Bylo teplé vlahé ráno, čekal nás velmi parný den. 



Sluníčko začínalo svítit a mělo již sílu, zem byla skropena rosou. Vzduch voněl začínajícím létem. 
Plno drobných zářivých a lesknoucích se kuliček rosy se válelo po trávnících podél chodníku.
Mé pohledy se tam v tuto chvíli válely také.
Nadšeně, radostně. Byla to krása.



Ten den jsem nespěchala, vyšla jsem výjimečně s předstihem a už po cestě jsem věděla proč.
Tu a tam byla v trávě odkvetlá pampeliška a nejedna po mně mrkla odrazem slunce 
v kapičkách rosy na paraplíčkách.




Nedalo mi to. Jednu zářící pampelišku jsem si utrhla.
Když jsem se na ní pozorně podívala, žasla jsem.
Nad tou krásou, čistotou, něhou a jednoduchostí.
Hotový zázrak přírody.



Pampeliška a dvě nezbytné a základní složky pro život na Zemi - slunce a voda.
Neměla jsem foťák u sebe, tak jsem si tu krásu vyfotila očima a srdcem a uložila do vědomí i podvědomí. Napořád. 
Takovýto "fotoaparát" má ještě jednu neskutečně překrásnou funkci. 
S takovouto fotografií se uloží nejen obraz, ale i pocit, nálada, emoce a dokonce i vůně...
... a vše výše zmíněné se vždy objeví zpět, kdykoli si na to člověk jen vzpomene.



Následující víkend jsem si na pampelišky smáčené rosou již zašla s foťákem, abych tu krásu mohla i
přes internetové vlny zprostředkovat - trošku potěšit, rozveselit, nabít...



Foťte co to jde - očima a srdcem ♥
Krásné dny
Katka

24 komentářů:

  1. Krása, chápu, tohle by byla škoda tady nemít.
    Fotím, zaznamenávám, skoro f-šecko:-), mám to stejně.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc díky,že jsi se s námi o takovou něžnou krásu podělila. Nádherné fotky!
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, bylo mi potěšením, děkuji.
      Krásné letní dny
      Katka

      Vymazat
  3. Tak to se Vám fakt podařilo,moc pěkné.díky,Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že jsem Vás potěšila.
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  4. Souhlasím, že by byla škoda to nevyfotit a nezveřejnit. Hned bych si dala takový obrázek na zeď.
    Děkuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, na zdi by to paraplíčkům také slušelo :o)
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  5. Kačí i já moc děkuji za potěšení oka ..to jsou tak nádherné záběry.
    Krásný víkend přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, tvé potěšení je mým potěšením :o) Děkuji.
      Krásné červencové dny
      Katka

      Vymazat
  6. Katko, krásné fotky i krásný příběh. Je důležité, vnímat tu krásu kolem nás, ale ne každý ji vidí. Ty na to máš dobré oko. :o)
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, fotky jdou u mně vždy ruku v ruce s příběhem. Jedno doplňuje druhé nebo druhé to první.
      Děkuji
      Katka

      Vymazat
  7. Katko,
    čas chmýří pampeliček byl krásný!! Moc krásně jsi je zachytila jak fotkami, tak slovem....
    Hodně si fotím přírodu a pak- když je čas tmy a zimy- tak si je moc ráda prohlížím a vzpomínám...
    To mne těší moc a moc. měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, mám to stejně. V zimních měsících mě fotografie hřejí a těší. Mají tu moc.
      Foť a těš se tím.
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  8. Katko, ty fotky jsou dokonalé!
    Děkuji za tu nádheru a přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Katko,krásné fotky jsi nafotila. A i mé oko potěšily. Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné, krásné, něžné... Děkuji.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak brilianty na sametu...jen cennější:-). Je to čirá krása, Katko, nic podobného jsem ještě neviděla, díky.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, že?! Brilianty na sametu či hedvábí. Takové poklady nám leží u nohou, na dosah...
      Měj se krásně
      Katka

      Vymazat