sobota 18. května 2019

Před bytem - za bytem...

"Před bytem" vládne akát. 
Do akátů jsem se před čtyřmi lety zamilovala na Pálavě na dovolené.
Když jsem pak přemýšlela nad stromem ke vstupním dveřím, volba byla jasná. 
Mít kousek té pálavské krásy na dosah...
Mimochodem rohožka s kočičáky je nenáhodně také z Mikulova.


Když miluješ, není co řešit. ♥


Andílek od kamarádky vykukuje z květináče a vítá s kočičáky příchozí.


A "za bytem"?
Tak to je jak jinak než terasa. Moje království, kde je to vždy takové jaké to chci mít. 
Kde je vždy uklizeno :o) a vypadá to přesně podle mých představ. 
Jediná "místnost" bytu, kde je vše, jak má být :o)


Ačkoli na terasu může samozřejmě celá rodina, nejvíce ji využívám já.
Nadšeně, radostně, opojně.
Myslím si, že pokud pro terasu užiji výraz "můj ráj na zemi", bude to přesné.
A kdo mě trochu více zná, tak ví, že nepřeháním.


V současné době je již převléknutá do letního hávu, 
ale jarní barvičky a květiny jí také moc slušely. 


Krásnou neděli
Katka

11 komentářů:

  1. Máš to moc pěkné. U nás není ani jedna místnost bytu, kde by to bylo, jak to má být. Možná je to proto, že nemáme terasu (ale spíš proto, že jsme bordeláři ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje bezbřehá upřímnost mě vždycky dostane, Stáňo:-)).
      Jindra

      Vymazat
    2. Stání, už když jsem to toho 19. četla, tak jsem se musela smát :o))) Bordelář, nebordelář, hlavně, že se nám tam dobře žije :o))) Znám to někdy dobře (nejen) z pokojíku dětí :o)))
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Před bytem i za bytem máte krásně a útulně.
    Hezké dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, i u nás je momentálně terasa místem č. 1 :) Tyhle slunečné dny, to jinak být nemohlo. Roubovaný akátek je krásný, máme doma, zasazený v zemi, ne v truhlíku, taky takový. Jen už mnohem větší :) A dělá radost. Zrovna žlutě kvete :)
    Máte to doma moc pěkné!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí, tak to musíte mít taky krásné. Když kvete je akátek ještě kouzelnější, že?! :o)
      Ať se daří
      K.

      Vymazat
  4. Kytek není nikdy dost :o) Ale ty, Katko, jich tedy fakt dos máš a moc krásně se na to kouká!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, musím se smát. Jedno z mých hesel je "Lásky a květin není nikdy dost! Čím víc, tím líp"... a na té terase se mi nějak rok co rok daří víc a víc .o))) Ale je to prostě boží! :o)))
      Díky! Měj se krásně
      K.

      Vymazat
  5. Tvoje terasa se nikdy neokouká, Katko. Čiší z ní Tvoje radost a nadšení. Ať je Ti tam pořád moc dobře, od jara do zimy.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, viď?! :o)))
      Děkuji moc za přejícnost.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat