pondělí 15. dubna 2019

Velký pařezitý rybník

Od Malého pařezitého rybníku jsme přejeli k Velkému pařezitému rybníku, který je nedaleko a 
který je také vypuštěn.


Je to jeden z mála rybníků, kde se dá v létě koupat. Letošní sezónu ale nestihne.
Chystá se zde rozsáhlá revitalizace rybníku, která se protáhne i přes léto.



Zanechali jsme tam i naše stopy. 
Jak ty "vzorkové" (od bot) tak ty tvořivé.


Chvíli mi to tam připomínalo měsíční krajinu...


... chvíli jsem měla pocit, že jsem na severu u moře a na písečných plážích.
To moře bych tedy brala.






Malinkou chviličku jsme i poseděli, lavička k tomu sama vybízela.
Nad hlavami nám prozpěvovali ptáčci.






Krásný počínající týden
Katka

8 komentářů:

  1. Katko, tak okolí Velkého pařezitého znám - byli jsme tam na výletě na kolech i po svých. Ale na fotky jsem se koukla ráda. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, tvé fotky jsou prostě překrásné!
    Přeji hezký večer a krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Před léty, to ještě byly děti malé, jsme šli na Roštejn a viděla jsem právě tento rybník uprostřed lesů. Bylo to pro mne jak zjevení - nádhera. Stejně bych ho chtěla vidět i vypuštěný. Myslím, že by se mi líbil i tak. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mne neznámé místo a o to víc děkuji za nádhernou procházku s Tebou. Krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, to já děkuji, že jsi šla se mnou.
      Prima dny
      Katka

      Vymazat