čtvrtek 25. dubna 2019

Telč - zase trochu jinak III.

Do třetice všeho dobrého. 
V předchozích dvou příspěvcích jsem na Telč pohlížela z jiných než klasických míst a úhlů pohledu -z postranních uliček, malebných zákoutí.


Uličkou od kavárny a krásného prostranství jezuitské koleje jsme se ale rázem ocitli u zámku, 
který je krásnou klasikou, která nikdy nezklame.


V tu dobu se sluníčko již krapet více chýlilo k západu a fotky tím mají zvláštní nádech.
Ten, co mám ráda.


Jsem "lucernový typ", přiznávám. 
O to víc mě těší a mnohdy i moc mile překvapuje, kolik překrásných luceren je všude k vidění. 
V mnohých městech, v různých koutech naší republiky.
Sláva lampářům.





Pohled z konce náměstí směrem k zámku...


... a pohled skoro z toho samého místa přesně na druhou stranu - na náměstí.


 Na náměstí s jeho typickými domečky a pohádkovým podloubím.


Kdykoli jsme v Telči, navštívíme můj oblíbený obchůdek U Šeniglů.


Obchůdek, kde najdete plno překrásných nezbytností. Keramika, svíčky, čaje, šité dekorace, čokoláda, obrázky, šperky...


Zatímco rodinka byla již uvnitř, já jsem se kochala ještě v chodbičce, která vede z podloubí do obchůdku.
Až po chvíli jsem si všimla, že tam nejsem sama, že jsem jimi pozorována.
No, nevyfoťte si je!






Opět musím říci, že tam bylo blaze.


S tímto příspěvkem Telč již opouštíme, ale nebojte, mám pro vás již nachystáno něco dalšího.
Pomějete se také, možná i krapet víc. Jako já :o)



Krásné dny
Katka

8 komentářů:

  1. Milá Katko, v Telči i na přilehlé Oslednici jsem byla mockrát v různou roční dobu a také jsem ji navštívila ve formě fotek na různých blozích a kupodivu zas a znova mě nadchne - tudíž i dnes u tebe. Ta se neokouká.
    Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřko, mám ten samý pocit. Jsou věci, které se neokoukají, nezevšední.
      Děkuji za nakouknutí i řádky.
      Hezké dny
      Katka

      Vymazat
  2. Já loni obdivovala stejný obchůdek :-) Krásné věci tam mají ...neodolala jsem a odvezla si jednoho andílka.
    Krásné dny Jana :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já taky většinou neodolám a podlehnu :o) A andílek byla dobrá volba. Není ale obyčejný, je jak já říkám s příběhem... spojený s výletem, zážitky a energií toho vašeho dne.
      Prima dny
      Katka

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky! V Telči jsem nikdy nebyla, takže jsem se ráda podívala. Obchůdek bych tedy taky nevynechala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, ráda jsem se s tebou do Telče vrátila.Obchůdek jsem při své návštěvě nestihla, stejně jako to ty chvíle, kdy se slunce chýlí k západu (přece jen jsme tam byli na školení ;-)), ale třeba někdy příště...
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, vše tam na tebe počká. Příště se to třeba poštěstí :o)
      Prima dny
      Katka

      Vymazat