pondělí 10. září 2018

Zamyšlený...

"V očích máme napsáno to,
co by srdce řeklo,
kdyby mělo ústa."
Amiresah


"To, co chceme druhé učit,
to musíme žít."
Gándhí


"Než promluvíš, zvaž,
jestli tvá řeč bude lepší nežli ticho."
Swami Kripalvanandji

"Do očí ostře mi svítilo slunce,
takže jsem skoro nemohl psát.
Záři té začal jsem nadávat prudce,
vtom slepcovu hůl jsem uslyšel ťukat."
Earl Musselman
 

"Mnoho lidí vidí svět takový, jaký je, a ptají se proč?
Já sním o světě, který tady ještě nikdy nebyl
a ptám se proč ne?"
Robert Kennedy


"Když se zavřou jedny dveře za štěstím, další se otevřou.
Jenže my tak dlouho hledíváme na zavřené dveře, že si nevšimneme těch, které se před námi otevřely."
Helen Kellerová


"Lidé ochotně počítají svá trápení,
ale radosti nezapočítávají. 
Kdyby je počítali, viděli by,
že v každém osudu je dostatek šťastných chvil."
Fjodor Dostojevskij
 

S láskou
Katka

2 komentáře:

  1. Krásné fotky doplňují krásná slova!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Katko,
    krásně jsi fotila a moc hezky napsala..děkuji
    měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat