pátek 21. září 2018

Ještě letní terasa...

Dnes jsem převlékla terasu již do podzimního hávu v podobě vřesů a dýniček.
Než fotky ale vložím, nedá mi to nezvěčnit zde poslední letošní fotky ještě letní terasy. 



Letošní rok nám na terase přibila lucerna, do které jsem se zamilovala okamžitě.
Jako by byla vytvořena přímo pro nás, pro "můj prostor".





Když jsme byli na dovolené, plno kytiček mi díky teplům odešlo a mnohé vypadaly, že už to nedají.
Jsem moc ráda, že zabojovaly a na fotkách jim to sluší.


Že je venku již tma, mi nikterak nevadí. 
Když si chci venku číst, poradím si.
Pro lampářku vcelku jednoduchý úkol.



Nakonec jsem si do obchůdku zaskočila i pro starší sestru naší lucerny.
Ať jsou holky spolu a můžou si povídat.
Ve dne...


... v noci.


Ve výsledku jsou tedy spokojeni všichni zúčastnění.

Ať je pro vás přechod do podzimu, který nám od zítřka slibují, co nejschůdnější.
Krásné dny
Katka

8 komentářů:

  1. Krásně se na Tvoje malebné prostředí dívá. Lucerny se mi moc líbí!!!!
    Tak vzhůru do podzimu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, z lucerniček jsem stále maximálně nadšená.
      Vzhůru do podzimu!
      K.

      Vymazat
  2. Katko, Tvoji terasu vždycky obdivuji. Jak na takovém malém prostoru dokážeš uspořádat tolik nádherných věcí. Terásku máš opravdu moc útulnou. Už se těším, na podzimní výzdobu. :O)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, ještě když se dům / byt v kterém dnes bydlíme stavěl a já měla v ruce jen plánky na papíru, tak jsem v tom plánku měla nakresleno vše, jak to tam jednou budeme mít. Kde bude sedačky, stoly, postele, televize... do posledních detailů. Nebude již asi nikoho ani udivovat, že stejně tak to bylo i se "zařízením" terasy. A tak jak jsem si to namalovala, vysnila to dnes opravdu mám. Je to již přes deset let... ♥
      Prima dny
      Katka

      Vymazat
  3. Katko, terasu máš nádherné osázenou. Jak ti to vše spolu ladí! Paráda. Já ještě podzimní výzdobu nedělala, nějak jsem se k tomu nedostala. Snad příští týden.
    Měj se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná ta Tvoje terasa, Katko. A lucerničky ji skvěle doplňují. Krásný začínající podzim Ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat