pondělí 3. září 2018

Kočičí

Konec léta byl u nás i ve znamení velkého úklidu.
Když se provětrá byt - vně i uvnitř skříní - umyjí se okna, jako by člověk smyl i vnitřní balast, tíhu a duševní harampádí.
Feng shui, ke které mám velmi blízko, pro to má krásné slovo - veteš.
Krásný očistný pocit zbavit se jak fyzické tak duševní veteše.
Bylo znovu objeveno plno krásných věcí a některé z nich jsem se rozhodla, 
že již nebudou zahálet ve skříni.


Kočičí rohožku jsme si koupili před třemi lety v Mikulově. Volala na nás, že chce s námi domů. 
Ve stejném obchůdku jako jsem si nenáhodně loni koupila i svůj "Mikulovský kávový hrneček",
který mi dělá společnost při mých kávových pauzách.


Kočičáci nás s úsměvem vítají, když přicházíme domů. 
S úsměvem na nás hledí, když odcházíme pryč a přejí nám hezký den.
Když se ztišíme, jako bych slyšela i vrnění :o)
Prskat umí taky, ale na nás nemají důvod.
  

Ačkoli na terase stále odolávám vřesům a podzimkám, před vchodem již chryzantémka 
vesele a zářivě zdobí.
A proč ne?! Alespoň bude přechod z léta do podzimu pozvolný.


Krásný začátek školního roku všem školákům, rodičům a učitelům!
Katka

5 komentářů:

  1. Příjemný úklid Katko, v domě i v sobě. Věřím, že pro úklid v Tobě není potřeba používat žádné čistící prostředky, stačí jen fouknout a je to:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká kočičí tečka za úklidem. Tyhle kočičáky by bylo škoda nechat zahálet ve skříni.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, krásní kočičáci. Tys je schovávala ve skříni? Dobře, že jsou venku :) Pohled na ně určitě rozveselí každého příchozího :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. vstup do domu máš nádherně nazdobení, super
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. K vám Katko musí každý vcházet s úsměvem, to jinak ani nepůjde :o). Krásní vítači. I já se chystám na průvan, možná až vichřici, postupně v celém domě. Nadcházející podzim mne k tomu krásně vybízí.
    Měj příjemné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat