čtvrtek 23. srpna 2018

Probouzející se den

V pracovním týdnu se probouzím již do přítmí či tmy.
Zkracování dne a prodlužování noci je viditelné a citelné.



V těchto dnech vídávám každé ráno východ slunce. Je to čas, kdy chodím do práce.
Červený obrovitánský kotouč slunce byl dnes po ránu famózní.
Obloha nad obzorem byla zbarvená do karmínova. Krása.
Tuto nádheru jsem bohužel nezachytila... ale o chvíli později jsem již šanci nepromarnila.



Slunce, mráčky a probouzející se den - poslední tropický v řadě za sebou (snad!) -
zase kouzlily.


Byla to radost se dívat... a chviličku jen tak být...


Krásná rána i večery u vás doma
Katka

8 komentářů:

  1. Krásné fotky. Já chodívám později, takže východ slunce zatím nevídám ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, mně se východy slunce vždy "vyhýbaly". Jsem "sova" a zatím jsem se nepřinutila či nedozrála ta správná doba, abych se třeba o víkendu vzbudila, utíkala na kopec a čekala na rozbřesk, východ slunce. :o)
      V týdnu jsem donucena okolnostmi :o). I když to není šálek mé kávy vstávat těsně po páté, přiznávám - tak to s sebou nese i jisté bonusy :O) Díky za to.
      Měj se.
      Katka

      Vymazat
  2. Chviličku postát a dívat se.... krása veliká, taky se dívám na východy slunce, jsou nejvíc a umí pohladit ráno.
    Tak ať všechny další dny za to stojí. Měj se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Katko. My takové viděli na večer. Máme dovolenou, tak svítání teď pravidelně zaspíme.
    Měj se moc hezky. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petí, užívejte dovolenou naplno! Naprosto chápu, závidím a přeji, zaspávání východů. Kdyby bylo na mně - sově - taky bych je zaspávala :o)
      Krásné (nejen) dovolenkové dny.
      Katka

      Vymazat
  4. Miluji ta letní rána, užívám teplých letních večerů. Obdivuji tvé dokonalé vnímání úkazů přírody, Katko.
    Překrásný den ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, vychutnávej si jich do sytosti. Jsou prostě boží.
      Krásné dny i tobě.
      Katka

      Vymazat