pondělí 27. srpna 2018

Čajový rituál

Čajový rituál si dopřávám pravidelně a s nadšením.
Loni jsem si na to pořídila i "profi pomocníka", který mi dělá pravidelně skvělou společnost.
I jeho zásluhou je popíjení čaje dotaženo téměř k dokonalosti.



Pauzu od čajového rituálu si dávám jen v letních týdnech,
kdy je horko a na teplý čaj není ani chuť ani nálada.
Nešidím se ale, nebojte. V parných dnech ho adekvátně nahradí ledová káva, vychlazená sangrie, víno či limonáda ala mochito.


O víkendu se po týdnech (měsících :o)) poprvé ochladilo tak,
že přišla chuť i nálada na čajovou pauzu.


Již před prázdninami jsem dostala od kamarádky čajovou soupravu z foteček, která díky letnímu počasí zatím zahálela. Ale o víkendu přišla její doba a já ji poprvé vyzkoušela.
Podle očekávání - je skvělá!



Víte, než jsem si pořídila konvičku s hrníčkem ze Sonnentoru, tak jsem pokukovala,
jaké soupravy u nás na trhu jsou. Je jich nespočet, ale nemohla jsem si vybrat. 
Tato s třešňovým květem se mi líbila asi nejvíc ze všech. Brousila jsem si na ni zuby.
Pak jsme jeli na Pálavu a tam jsem v Sonnentoru uviděla tuto  překrásnou modro-žlutou.
Zamilovala jsem se okamžitě a je jasné, že se mnou jela domů.


Když jsem před prázdninami rozbalovala dárek od kamarádky a vybalila konvičku s šálkem s třešňovým květem, zase jsem jen žasla. Jak je vše krásně propojeno, jak Vesmír nádherně funguje...
Jájo, VELKÝ DÍK nejen za dáreček, který se více než trefil, 
ale i za "napojení", vnímavost, empatii!


Již notný čas, když se chci potěšit, si kupuji různé čaje od firmy Oxalis
Začalo to v září darovaným čajem "Babí léto", který si mě získal na první šálek. 
Nejen chutí ale i svým jménem.
Jeho složení: honeybush (tj. jemnější roibos), jablka, bazalka, květy vřesu a bodláku. 


Krásné dny s čajem i bez
Katka

12 komentářů:

  1. Souprava je krásná. Já piju čaj i v létě - v těch vedrech, co byla, jsem vypila v práci spoustu vychlazeného ovocného čaje. Málo ale piju sypané čaje - sbírám přebaly od čajů, tak pořád kupuju nějaké sáčkové kvůli novým kouskům do sbírky, tak piju ty. Ty jsi si koukám oblíbila hlavně honeybush a rooibos (já jsem hlavně na černé a zelené ;-)).
    Hezké chvíle se šálkem čaje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, každý pije to, co mu nejvíce chutná. A tak je to dobře. Já mám nejradši mátu a mateřídoušku a piji je po ránu. Když si najdu večer chvíli čas k odpočinku, tak si dělám buď nějaký z těchto čajíčků s honeybushem v hlavní roli či zelený s jasmínem od firmy Ahmad tea.
      Krásné čajové rituály i k tobě domů či na chaloupku.
      Katka

      Vymazat
  2. Obě soupravy jsou krásné, ale ta kvítková, ta tedy je!!! Čaj mám taky ráda, jen moc nemusím čaj zelený.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, nechť každý pije dle svého gusta a užívá si to naplno.
      Krásné dny
      Katka

      Vymazat
  3. Ahojky Katko,
    ty jsi mě, ale rozzářila den. Píši sice teď, ale Tvoje zpráva mě rozdováděla :o) již ráno a celý den ač hektický byl naladěný na takovou krásnou čajovo - radostnou nótu.
    Když jsem přemýšlela, jakým dárkem Tě mám potěšit, měla jsem mnoho nápadů, ale pořád to nebylo ono. A pak, protože nic není jen náhoda :o) jsem si jasně řekla, že to musí být něco: co ti kapku vydrží :o); co je Ti šité na míru tak, aby Jsi se rozdováděla a úplně zářila :o). Už jsem chtěla výběr dárečku odložit na jiný den, ale při odchodu z obchůdku jsem se ohlédla a tam...v naleštěné vitrínce stánku s Tvými oblíbenými čaji ( a moji oblíbenou kávou) byla. ONA :o). Něžná bílá konvička s kvítky. Jak bych ji tam mohla nechat a riskovat, že mi ji vyfoukne někdo, kdo si ji tak neužije :o)? Mám víc než radost, že Ty máš radost. Krásné a ještě lepší po čaji vonící dny.
    Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jájo, jsi báječná!
      Co člověk vyšle, to se mu vrací zpět.
      Přeji plno překrásných rozzářených dnů!
      S láskou a díky
      Katka

      Vymazat
  4. Moc hezká souprava, jemné zdobení, radost z popíjení oblíbeného čaje se okamžitě dostaví, že Katko? Mám ráda čaje, ale přes léto jenom k snídani. Nesladila jsem se se zeleným čajem, nechutná mi a není mi po něm dobře. Zvláštní...
    Ráda si kupuji sypané čaje od pana Grešíka z Děčína.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ochladilo se krapet a čajová sezóna tím byla odmávnuta. S chutí do toho dle své libosti.
      Prima dny
      Katka

      Vymazat
  5. Krásný článek! Hned si jdu postavit vodu na čaj na sporák :-)
    Čajíků ze Sonnentoru jsem si přivezla dostatek :-)
    Příjemné chvilky při čaji Katko.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, kdo by to počítal?!! Však to znám.
      Příjemné chvíle nejen při šálku čaje.
      Katka

      Vymazat