neděle 21. června 2015

1. Týden plný květin - zahradnictví

Tento týden by se dal nazvat jako:
KVĚTINOVĚ - KULTURNĚ - RELAXAČNÍ
plný barev, vůní, různorodý, moc, moc pěkný.
 
* * * * * 

1. PLNÝ KVĚTIN - zahradnictví

Začalo to zcela nevinně návštěvou  zahradnictví. Přes zimu mi vymrzla jedna levandule, tak jsem chtěla  učinit nápravu. Přijdu do zahradnictví zrovna ve chvíli,
kdy přivezli čerstvou várku levandulí. Různých druhů - "Little Lady", "Felice", "Hidcote", francouzská levandule...
To jsem už tušila, k čemu se schyluje. Rodina až o chvíli později.
Byla jedna hezčí než druhá, za nádhernou cenu.
Čekaly na mě.

 
Nakonec jsem si jich koupila deset.
Schválně to číslo píši slovy. To pak nevypadá tak nápadně :o)
I velikost písma jsem té nedůležitosti počtu také uzpůsobila.
Kdo by odolal?! To dá rozum! To prostě nešlo. 

 
Příští víkend je pojedu slavnostně zasadit.
Holky jedny fialový, těšte se!
 
Na fotce za levandulkou je další přírůstek na terasu.
Keřík Ligustrum "Lemon and Lime"
Má překrásné lupínky v barvě jarně zelené. Rozzáří každé místo, kam ho vysadíte.
 
No a do třetice jsme / jsem koupila
Hortenzii. Velmi jsem po ní již dlouho toužila a teď nastal ten čas.
Krásnou, elegantní, bílou.
Dáme si ji před vstup do bytu. Máme zde krásnou modrou omítku,
takže bílé květy nádherně vyniknou.
 
 


 
Krásné dny
Katka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat