pondělí 20. dubna 2020

Tři, dva, jedna, teď (35-38) - "Koncert pro jiné myšlenky"


V sobotu bylo krásné skoro letní počasí a tak jsem zasedla k táboráku, 
i když jsem na terase žádný neměla.
Zapálila jsem si svíčky na stole, nalila víno, dala nohy nahoru a dopřála si dvě hodiny "sama pro sebe".
Naladila jsem si k tomu Radiožurnál, dala sluchátka do uší, a zaposlouchala se do
"KONCERTU PRO JINÉ MYŠLENKY", který jako vždy výtečně moderovala Lucka Výborná.
Virtuálně jsem se přenesla k Tomášovi a Tamaře Klusovým na zahradu k táboráku a strávila s nimi moc milé dvě hodiny plné vlídného povídání, jemného humoru, plné mých oblíbených písniček, včetně táborákové klasiky "Stánky". Kolem pobíhaly děti, které se zcela spontánně vkládaly do hovorů a kořenily společně strávený čas. V hovoru přišla řeč na mnohá témata - partnerství, rodičovství, současnou situaci i jak pečovat o stromy a sad s Mojmírem Záviškou...
Situace tomu chtěla a došlo i na Tomášovu fenomenální improvizaci. 
Dokonce i na premiéru jedné z písní, kterou s Tamarou v nedávné době složili a nazpívali. 
Moc se mi líbila.
Nejednou jsem se ke zpěvu u táboráku přidala. Někdy při povídání i propukla v smích.
Celkově se jednalo o pohlazení po duši, zklidnění, nabití pozitivitou, klidem a laskavostí.
Pokud chce někdo z vás zasednou k táboráku také, nasát milou atmosféru, zaposlouchat se do praskajícího ohýnku či do zpěvu ptáků v sadě,

foto: oficiální fotografie z webu Radiožurnálu

V rozhovoru jsem se mimo jiné dozvěděla i o akci "Pět pohromadě".
Když člověk může pomoci, nevidím důvod, proč to neudělat.
Neváhala jsem, přidala jsem se a vlna laskavosti se opět šíří dál... Jen houšť!
Děkuji ze ♥

Krásné dny a kupu zdraví
Katka

1 komentář: