úterý 14. dubna 2020

Tři, dva, jedna, teď... (31, 32) Kultura žije!

Jak jsem slíbila, tak činím.

Do divadla ani do kina nemohu, televizi nevyhledávám.
Na internetu se dá najít ale tolik pokladů! 
A já jich hodně - ne jen na Velký pátek - objevuji.
Malá ochutnávka...

Výtečná komedie "Deskový statek" - záznam z Činoherního klubu.


Legendární "Můj báječný rozvod" 
s famózní Eliškou Balzerovou.


Komedie "Skapinova šibalství" s klasiky.
 (Menšík, Sovák, Maciuchová, Postránecký)


Odměňte se, zlepšete si náladu.

Krásné dny
Katka

8 komentářů:

  1. Mne už tolikrát napadlo, ze si večer nějaký záznam pustím. Jenže můj muž na to není a já ten čas využiji raději psaním nebo čtením...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabino, dělej to, co ti činí radost. Čím pestřejší, tím lepší .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Udělám si radost. V televizi nic není (i když já jí zase až tolik neholduji), takže si z Tvé nabídky něco pustím.
    Hezký den, Katko!

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, děkuji za tipy, určitě se ráda na něco podívám. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Samé skvosty, Katko!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat