pondělí 30. března 2020

Tři, dva, jedna, teď... (17) - Malující mráz


Když je ráno auto zralé na škrabání námrazy, ráda muži v rámci urychlení vypomůžu.
Muž to ale nevidí zas tak rád, jako já .o)


A proto měl asi radost, když jsem se jedno ráno nevěnovala škrabce a sklům,
ale když jsem se s dětinskou radostí věnovala námraze na světlech auta.
Když totiž mráz začne kreslit mrazivým štětcem květy, srdce se jen tetelí.


Vím, dokonce jsem ten den díky malujícímu mrazu i krapet zdržovala. 
Ale mrazivé květinky za to rozhodně stály.

Jo a během roku, když maluji prstem na skla auta srdíčka či kytičky já, či píši krátké vzkazy, 
to taky nevidí úplně rád.
To ale neznamená, že to s hravou radostí nedělám znovu a znovu.
Nutno podotknout, že nemůže tvrdit, že jsem se za ta léta v této oblasti změnila. 
Takovou si mě už našel.
A měnit se nehodlám ani teď .o)


Krásné dny
Katka

PS: Malujte, co to jde :o)))

12 komentářů:

  1. pěkný, je fakt že na zamrzlém světle jsem ještě krásu námrazy nehledal. Jsi všímavá!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, já ji nehledala... ona si mě sama našla :o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Chápu, taky maluju, taky celý život, jen teď ještě krapet víc ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, také mám pocit, že to sílí :o) Pavlovi to ale říkat nebudu .o)
      Měj se prima
      K.

      Vymazat
  3. Katko, krásně vám mráz pomaloval auto. U nás tak byla ráno bílá tráva... Auto nevím, s tím odjel manažel do práce dřív, než jsem vstala (pozdější vstávání je milý benefit práce z domova).
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, já bych teď mohla malovat na střechu pergoly, je tam poprašek...
    Malovat se prostě musí!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Helenko! Já bych dokonce řekla, že je hřích nemalovat, když je možnost. .o)
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  5. Krásné zdržování.
    Přeji klidné a zdravé dny. J.

    OdpovědětVymazat
  6. Kačí to jsou nádherné námrazy.Moc krásně zachycené.
    A neboj nejen tvůj muž hudruje..i ten můj také. A to se vždycky tak držím. Tak alespoň smajlíky ve sprcháči 😊.
    Posílám mnoho pozdravů a opatruj se.Z💙💙💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, dala jsem muži článek přečíst. Druhý den muž oškrabal auto, nasedli jsme a on ukázal do pravého okraje předního skla, kde trochu námrazy zbylo a říká: "Pár kytiček jsem ti tam nechal." ♥
      Prima dny, opatruj se taktéž
      K.

      Vymazat