středa 9. října 2019

Oblečené knihy

Každý z nás má určité koníčky.
Jedním z těch mých je šicí stroj a látky, jejichž zásob mám plnou skříň.


O co radostnější to pak je, když se člověk rozhodne, že si něco ušije. 
Zajde do tajných skrýší a je doslova ve svém živlu.


Už sám název blogu symbolicky ukazuje, 
že mám ráda barevnost, živost, radost a to vše se odráží ve všem, co v životě dělám.
Obaly na knihy, z mého pera - tedy z mého šicího stroje - nejsou většinou jednobarevné či fádní.
Naopak veselé a rozverné.


Vezmu si kupičky látek a kombinuji, zkouším tak dlouho, dokud jednotlivé barvy či vzory k sobě nepasují. 
Látky si vždy řeknou, co potřebují.


Zadání bylo tentokráte volné a tudíž otevíralo dveře vlastní tvořivosti.
A to já mám tuze ráda.
"Kačí, potřebovala bych dva větší obaly. Na knížky Jodi Picoultové. 
Barvu nechám i na tobě. Hezké jsou všechny, třeba do modra, zelena..."


A přece nebudu šít dva. Vždy šiji po pěti až deseti kusech najednou. 
Musí být přece i na výběr.



O víkendu konečně došito.
Ivetko, omlouvám se za časový skluz. Někdy se mi to vymkne krapet z rukou .o)



"Každá kniha má duši - duši toho, kdo ji psal a duši těch, 
kdo ji četli a snili s ní."
Carlos Ruiz Zafón

"Kniha je film, který se odehrává v mysli čtenáře. 
Proto chodíme do kina a říkáme:
"Hm, kniha je lepší"."
Paulo Coelho
 

"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc.
Kdo nečte, má jen ten svůj."
Oscar Wilde


Tento pátek a následně v sobotu se koná v Havlíčkově Brodě Knižní veletrh.
Pokud máte rádi knihy, máte chuť a nebydlíte daleko, udělejte si  třeba výlet.
My rozhodně jedeme.


Krásné dny
Katka 

10 komentářů:

  1. Katko, jsou nádherné! Obdivuji, jak umíš kombinovat nejen barvy, ale i vzory!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí. Barvy i vzory si o kombinaci říkají samy .o)
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Kačí Tvé knižní kabátky jsou tak nádherné a jsem šťastná,že jeden od Tebe vlastním. S láskou ho opatruji. Posílám srdíčkové pozdravy a krásné podzimní dny Ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám radost. Já věděla, že mu u tebe bude moc dobře :o).
      Krásné dny.
      K.

      Vymazat
  3. Našila jsi opravdu moc hezké obaly. Veselé - příjemně barevně sladěné.
    Hezké barevné podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, barvičky, to je moje, však mě skrze blog již znáš .o)
      Krásné barevné dny i tobě.
      K.

      Vymazat
  4. Kačenko, ty ses malinko asi minula povoláním, že? Švadlenka by ti tedy taky slušela :o) Krása duhová, přesně od tebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, jsem žena mnoha tváří a "mám" mnohá "povolání". Každé vykonávám s radostí a nadšením. A proto mám pestrý a okořeněný život .o)
      Prima dny
      Zdraví Duhovka Katka

      Vymazat