pátek 14. prosince 2018

Vzala jsem zodpovědnost do svých rukou...

... přestala jsem se již vymlouvat a šla jsem do toho. Opravdově.
Na začátku listopadu si tak sedím v ložnici a najednou se mi do mysli vetřela myšlenka Vánoc a vánočních dárků. Již roky si slibuji, že si vše obstarám s předstihem, abych si pak mohla advent užít - v klidu a pokoji, bez honu a shonu, bez toho, aby mi pořád někde vzadu v hlavě zvonilo: "Kačí, ještě toho spoustu nemáš obstaráno!!!"
Vždy jsem o tom snila, ale skutek utek.
Tentokráte ten listopadový den padlo jasné rozhodnutí. Přestanu se již vymlouvat, omlouvat, vykrucovat. 
Nejpozději do konce listopadu budu mít nakoupeno vše. 


A tak se také stalo. Nápady se hrnuly, realizace probíhala okamžitě, nadšení rostlo.
Přiznejte se, kdo z vás očekává nějaký ten zádrhel v realizaci?! No?!
Tentokráte jsem si za tím opravdu cíleně šla a opravdu jsem to dala. S krásným pocitem uvnitř.
Když občas uvidím nějakou maličkost, o které vím, že by nějaké osůbce udělala radost, tak ji ještě dokoupím, ale to už jsou takové ty třešínky na  dortu, drobné bonusy.

Když se člověk pro něco OPRAVDU rozhodne, 
dokáže zázraky... a netýká se to "jen" dárků... 


A tak mi nestojí nic v cestě v klidu si s dětmi péci cukroví při doprovodu vánočních písní, setkávat se u kávy a vínka s kamarádkami, kolegy a kolegyněmi, zajít se podívat na různé adventní akce na náměstí spojené i s koncerty, 
na vernisáž fotografií v muzeu, na vánoční koncert Mahlerovy filharmonie, na svařené víno na náměstí, 
na procházku zasněženou krajinou, na četbu knihy...


Minulý pátek jsem byla odměněna a rozbalila jsem si již v předstihu jeden z nejkrásnějších vánočních dárků - možná i za dostání svému slovu, kdo ví...
Na náměstí měl v rámci akce "Bosch svařák" vystoupení Tomáš Klus. 
Popravdě, nikdo jiný ze zpěváků by mi neudělal větší radost.
Díky za to!


Užívejte adventních dnů plnými doušky!
Katka

6 komentářů:

  1. Něco podobného si slibuji každý rok. A vlastně vím, že to nedodržím - protože já tak dlouho nevydržím mít dárek schovaný a neprozradit ho, protože jsem zvědavá na reakci obdarovaného. Tak uvidím za rok - třeba se přesvědčím.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, kdyby se měl člověk "trápit", tak to nemá cenu. Dělej to tak, jak ti to vyhovuje, tak je to nejlepší.
      Prima dny K.

      Vymazat
  2. Katko, trošku Ti závidím, ale moc ti to přeju. Nemám si letos taky co stěžovat, mám advent volný, do nové práce nastupuji od 2. ledna, volné dni se snažím věnovat bakalářce... snažím, ono je toho tolik, co dělat...
    ale ... úžasné dni. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti závidím. Já se můžu každý rok přemlouvat, že nakoupím dárky včas, a stejně to dopadne jako letos. Minulou sobotu jsme věnovali nákupům a vyrazili do Českých Budějovic. Nakoupili jsme všechno, už zbývá jen zabalit :D

    OdpovědětVymazat