středa 25. července 2018

Zprávy z nebes...

Během mých wellness dnů jsem hodně četla. 
Nejednalo se ale zdaleka jen o psané slovo.


Okolnosti tomu chtěly, že jsem se najednou na zahradě ocitla na lehátku, knihu položila do klína,
hlavu otočila k nebi a oblakům a byla.


Dlouhé hodiny. V tichu večera. Každý den.


Ačkoli je to pro někoho jen těžko představitelné, viděla jsem v nebesích mnohé, žasla jsem, 
dozvídala se plno zpráv.


Viděla jsem nevídané, dozvěděla jsem se potřebné.
Dokonce jsem dostala odpověď i na otázku, kterou jsem sice vědomě nepoložila, ale vnitřně mě na určité úrovni "omezovala"... a odpověď přišla... o tom ale až za nějakou chvíli, vše musí dozrát...
Stále mě udivuje, jak Vesmír nádherně funguje. 


Požádala jsem o nebeské srdce, alespoň jedno... a netrvalo dlouho a zazářilo mi nad hlavou.
A letadlo ho protlo Amorovým šípem jako bonus.


Myšlenkou, s úsměvem letělo nahoru jedno veliké DĚKUJI.
Jako během těch dnů mnohokráte.


Užívejte léto plnými doušky, na mnoha úrovních.
Katka ♥

10 komentářů:

  1. Katko, krásný příspěvek... moc ráda pozoruji nebe .. měli jsme chatu s fantastickým výhledem a velká část bylo nebe... jen jsem dlouho seděla v údivu......
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám moc ráda mraky ...občas se i za volantem přistihnu a to si vzpomenu na tu větu ..."pane doktore, vy jste se zase kochal" a raději se dívám na cestu :-) Krásné léto, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ráda koukám do mraků. A v létě je pro to ideální čas (a navíc letní mraky bývají moc pěkné)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. I já tomu věřím.....taky jsem požádala a najednou byl na bezmračné obloze obláčkový anděl...a dnesk přinesl manžel od dr. dobrou zprávu...….takže tam nahoru VELKÉ DĚKUJI..... z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, nedivím se... jen stále žasnu, jak krásně Vesmír funguje.
      Mám s vámi radost.
      K.

      Vymazat