úterý 29. listopadu 2016

Giving Tuesday...

K životu, šťastnému spokojenému životu je zapotřebí rovnováha.
Ve všech oblastech života.
Ta byla v pátek a o víkendu zásadně narušena. 
Jsem ráda, díky vašim reakcím, že jsem to tak neviděla jenom já.
Když jsem si před chvílí přečetla jednu ze zpráv, musela jsem se v této souvislosti pousmát
S vědomím, jak věci báječně fungují. Srdce radostí i poposkočilo. 
Přichází jakési vyvážení a jsem za to velmi ráda.


Tak jako po noci přichází den, 
na zataženém nebi vyjde zase slunce, 
Slunce se na obloze střídá s Měsícem,
po špatném období přijde zase dobré,
po smutku zase smích...
... tak po černém pátku přichází DAROVACÍ ÚTERÝ.

Nechme se klidně i strhnout.
Za sebe říkám jednoznačně ANO.

A můžeme to klidně aplikovat i na osoby kolem nás.  Ty, kteří utvářejí naše životy.
Udělejme jim (nejen) dnes radost. Rosviťte jim  a tím i sobě svět.

Krásný den
Katka ♥

4 komentáře:

  1. Katko, o této akci slyším poprvé, dobrý nápad.

    přeji pohodové dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem o této akci nevěděla... fakt rovnováha.. funguje to ..
    Katko, hezké dny ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, vidím, že jsi správně naladěna. Ano, funguje.
      Krásný den
      Katka ♥

      Vymazat