čtvrtek 18. června 2020

Jen tak...

Já vím, já vím. Čas šeříku je již pryč, i u nás na Vysočině, ale přesto.
Pokud si vás obrázky nemohly najít tehdy, najdou si vás teď.
S o to větší radostí. S pronikavou vůní.
Se svým kouzlem a mystickou fialovou barvou.


Nejednu chvíli jsem v tom období trávila jen pozorováním mihotavých plamínků svíček, 
bezchybných kvítků šeříků a nechávala se opíjet jejich omamnou vůní.
Jen tak byla.
Někdy je méně vlastně víc.


Život není o tom, kolikrát se nadechneme, 
ale kolik momentů nám vezme dech...


Ostatně, nejsem perfektní a
ani na tom nepracuji.
Já jsem já ♥


Úsměv je nejhezčí věc,
co si můžeš obléknout.

Tancuji ráda. Nejraději z řady.


Nejsem dospělá,
jen tak někdy vypadám.


Spřádejte své myšlenky do pestrého šátku,
který vás potěší a ostatní zahřeje.

Duha je moje nejoblíbenější barva!


Světlo je symbolem
života a radosti.

Nejvyšší forma štěstí je 
žít život s určitou dávkou ztřeštěnosti.


Čas na štěstí je DNES,
ne včera ani zítra!

Dnes ŽIJI!
Zítra uklízím!
Možná...


Krásné dny, mí milí
Katka

16 komentářů:

  1. Krásné fotky i slova, která hladí. Měj pěkné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné jsi vše nafotila.Šeřík u nás už odkvetl a jsem proto ráda,že jsi mi tu krásu a vůni zase na chvilku vrátila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, představivost je krásný nástroj, který nás může okamžitě přenést tam, kde je krásně. Děkuji, že si se vrátila se mnou.
      Prima dny.
      K.

      Vymazat
  3. Moc krasne fotecky . U Vás by se mi líbilo. A slova hreji na duši... :)
    Pěkný víkend. Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, věřím, že líbilo .o) Děkuji.
      Krásné léto
      K.

      Vymazat
  4. Moc příjemné prohlížet si Tvoje fotky a číst to, co jsi k nim vložila.
    Měj klidný víkend, Katko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký příspěvek, Katko! Moudrá slova!
    Přeji hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Katko,
    Duše zpívá, tančí a já se usmívám a moc si užívám tyhle krásné fotky a vlídná moudra.
    Kouzelný příspěvek, který je úplná léčivá Kysibelka :o)))
    Krásné dny
    Jája :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jámo :o)
      Tak to mě moc, moc těší.
      Děkuji za nakouknutí, za řádky
      Posílám objetí
      K.

      Vymazat
  7. Katko, pěkné fotky. A krásné dny i tobě

    OdpovědětVymazat
  8. Kačí moc děkuji za tak kouzelné zastavení... A určitě i voňavé. Děkuji za šeřík i za milá... pravdivá písmenka.💙💙 A věř mi já si své štěstí užívám každičký den. Měj se moc krásně.Z💙

    OdpovědětVymazat