sobota 23. května 2020

Zlatá země

Dnes odpoledne jsem strávila dvě hodiny na terase. 
Společnost mi dělala zatažená obloha, kytičky a plápolající plamínky svíček.
Po chvíli, co jsem na terasu vešla, začalo pršet. Ožila jsem ještě víc.
Co chvíli přidávalo víc a zase déšť utichal.
Byl to líbezný zvuk, nabíjející a tolik potřebný.


Dnešní příspěvek s dnešním ani počasím ani dnem sice nekoresponduje, 
ale kdo říká, že musí. Blog je virtuálním prostorem, který nemá omezení.
A pokud má, tak mu ho mohu vtisknout pouze já.
Takže vydejte se se mnou mezi pole po cestách, kde jsem šla i já poprvé.


Někdy si člověk myslí, že už viděl, prošel mnohé, ale nádherné na tom je, 
že i přesto ho co chvíli překvapují nové cesty, nové pohledy, nové zážitky.
Neočekávané věci.


Ten den jsme objevili cestu, která je běžně skryta a která skrývala nejednu krásu.


Po stranách cesty byl hustý koberec rozkvetlých bílých kytiček.  
  

Jarní zelená, slavnostní a čistá bílá, hra slunečního světla a stínu. 
Dech se až tajil.


Pohledy nejen přímo pod nohy, ale i do kraje byly odměnou.


Připomínaly mi obrazy z Toskánska. 
Místa, které mě velmi přitahuje a kam bych se jednou, kromě Provence, 
chtěla podívat. Až nastane ten pravý čas.


 





Velký kus cesty jsme šli modřínovou alejí. 
Cestou posetou převážně modříny, tu a tam břízami, jsem asi ještě nikdy nešla. 
Jemnost čerstvě vyrašených jehliček modřínu a jejich jemná vůně byla neobyčejná.



Ten den se povedlo vše, příroda se předváděla v celé své kráse,
ve všech svých barvách, tvarech a podobách.


Ať jsou vaše cesty podobně nabíjející
Katka 

12 komentářů:

  1. Ahoj,
    to je krásná cesta, úplně ve mně vzbudila chuť se jít projít...
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krása na každém kroku, tak nádhernou zemi máme.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Jarní příroda nám skýtá tolik krás, barev a vůní. Také ráda objevuji nové cesty, Tvůj příspěvek přímo láká k procházce.
    Měj pěknou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, podívaná krásná, ale z řepky já velkou radost nemám. Slzím a kýchám, jak ji mám na dohled...
    Tak fotky s kopečky opravdu připomíná Toskánsko, byla jsem tam několikrát, řepku jsem tam nikdy neviděla.
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Teď je takové nejkrásnější procházkové období - všechno kvete, je zelené... Pokud jde o řepku, tak to mám podobně jako Helena - nesvědčí mi osobně (alergie) a myslím, že její velké lány nesvědčí aní krajině. Ale fotogetická ta žlutá je, o tom žádná :).

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky z úžasné procházky. Naše země je teď opravdu celá zlatá, bohužel až moc, ale hezky se to fotí.
    Katko, více takto krásných dní a hned je na světe veseleji.
    Měj prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Katko,to jsou nádherné fotky,moc se mi líbí.Někdo na to žluto nadává,ale na fotkách je to krása.Jsem okouzlena tvou procházkou.Jenom se zastavit a rozhlédnout se.

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezké fotky,je u nás krásně,Sv

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Katko, krásná procházka nádhernou krajinou - žlutá ji sluší jen kdyby jí bylo méně. Přeji ti jen samé sluníčkové dny. Iva

    OdpovědětVymazat