středa 2. května 2018

Podvečerní...

Nejen pro tyto záběry jsem si nedávno cíleně došla. 
Přes půl města.
Místo toho, abych seděla večer doma...
A kdo bude dělat fotkám společnost?

Sri Chinmoy a jeho citáty:


"Když je srdce šťastné,
objímá celý svět."

"Odvážné nadšení a neustálá radost
mohou na zemi bezpochyby dokázat všechno."


"Ponoř se hluboko do sebe.
Odpovědi najdeš tam."

"Nejúčinnějším lékem zde na zemi 
je bezpodmínečná láska."


"Jeden jediný úsměv nesmírně zvětšuje
krásu vesmíru."

"Naděje je ten nejsilnější sloup
který podpírá celý svět.


"Včera jsem byl chytrý. 
Proto jsem chtěl změnit svět.
Dnes jsem moudrý.
Proto měním sám sebe."

"Pravá vnitřní radost vzniká sama od sebe.
Není závislá na vnějších okolnostech 
ani na vnějším úspěchu."


"Nevstupuj do světa srovnávání.
Jen se určitě každý den odvaž zlepšovat sám sebe."

"Budeme-li se uvnitř cítit silní,
nebudeme mít potřebu ani touhu pomlouvat druhé."


"Miluji ty přátele, kteří si mě váží, když mám pravdu
a radí mi, když pravdu nemám."

Krásné dny
Katka

6 komentářů:

  1. Katko, krásné fotky a moc zajímavé citáty .. díky za ně.
    Hezké dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké :-) - jak fotky, tak citáty

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, nádherné fotky se Ti povedly, ta druhá je přímo dokonalá. Procházka přes půl města stála za to.
    A citáty jsou super.
    Přeji Ti krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, díky. A zažít to naživo?! Krásný zážitek.
      Měj se K.

      Vymazat