čtvrtek 23. listopadu 2017

"Červánková pauza"...

Mám to štěstí, že z mé kanceláře mám skvostný výhled.
Do parku, stromů, přírody. Občas se nám před zraky vynoří i veveruška
která skotačivě skáče ze stromu na strom.
V létě, když otevřeme okno, máme okamžitě ptačí koncert jak na dlani.
Dalším bonusem mé práce je, že okna jsou na východ. Každý den mohu pozorovat kouzlo - krásu východu slunce. Každý den je zcela jiný. Některé mě doslova vytrhnou od práce a volají:
"Kačko, podívej se na nás!"
Jako dnes.


Pšššt. A já koukala. A žasla nad tou krásou, kterou příroda dokáže vytvořit.
A žasla a tála a usmívala se... prostě byla.
A název s pauzou? Je se mnou již nadobro spjat.
Začalo to nenápadně a nevinně "ovčí pauzou", pokračovalo "kraví pauzou"...
a pak už se to se mnou prostě táhlo.


"Čokoládová pauza", "bonbonová pauza", "kávová pauza"...
a dnes "červánková".


A já ji opět přijala, s otevřenou náručí i srdcem.
Při východu slunce se jedná o prchavé okamžiky. Po pár sekundách je vše zcela jiné. Takže nejde si říci, že počkám a podívám se za chvíli. Za chvíli totiž kouzlo okamžiku vyprchá.


A tak to není jen s východem či západem slunce.
I když na nich je to symbolické.
S hezkými věcmi či prožitky nečekejte na potom...
Je na ně čas právě teď! 


Krásné dny
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Ráno, když jsem šla do práce, byly na východě podobné červánky. Kochala jsem se ... a litovala, že nemám foťák.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, naprosto tě chápu :o) Však ono bude plno dalších krásných východů, které si vychutnáš tak, jak si přeješ.
      Krásné dny
      K.

      Vymazat
  2. To je krása...nebeské divadlo pro Duhovou Kačku ;)i pro všechny,co se umí zastavit...
    Bohužel já nemám okno v práci, už vůbec ne na východ :)),ale přesně stejné pauzy mívám když spěchám do práce,klidně na chodníku...
    Chápu,rozumím...Ale ty tvoje obrázky jsou sen.Díky za ně, kdy slunce ješte dnes spí.Pohodové dny další.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, i cestou se dá vidět nádhera, přesně tak. Díky.
      Měj se krásně.
      K.

      Vymazat
  3. Aj mne by sa páčila takáto červánková pauza...a aj tá kávová :-). Veľmi zaujímavé fotky. Presne ako píše Hanka, nebeské divadlo. A to je super, že to celé môžete pozorovať z okna kancelárie. To je určite hneď lepšia nálada v práci. Pekný piatok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, nálada v práci je celkem vždy báječná. Když je to ale ještě korunováno takovouto krásou, tak to je sen. Však já neustále děkuji nahoru, za tu práci co mám a za ty lidi, kteří mě v ní obklopují.
      Mějte se krásně
      K.

      Vymazat
  4. Jak Ti závidím Katko. Můj výhled z okna v práci je žalostný, na neuklizený dvůr. Slunce mi oknem zasvítí v létě, pouze chvíli odpoledne. Denního světla poskrovnu. Užívej své krásné výhledy i všechny pauzy světa:-)).
    Krásný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, když není z okna výhled, o to víc si to musí člověk udělat hezké uvnitř :o)
      Přeji i tobě krásné pauzy světa :o)
      K.

      Vymazat
  5. Katko, východy a západy slunce .. to je nádhera ... jen to umět vnímat. Kdysi jsem pracovala na kraji města ... před námi pole.. opodál les ... přes zimu občas táhl houf srnek přes to pole .. taková nádhera a klid.
    Díky ti za krásné fotky a povídání. Hezké dny Ti přeji Katko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, tak to musela být nádhera!
      Krásné dny plné nepřeberných pauz :o)
      K.

      Vymazat
  6. Na začátku roku jsme se přestěhovali do nových prostor v Liberci a tam jsem měla také úžasný výhled z kanceláře do přírody. Kochala jsem se výhledem na blízký Ještěd, na stromy, park.. a pod námi byl krásný domeček s úžasnou zahradou, takové bydlení by se mi také líbilo. :) No a na malé louce u tohoto domečku jsem častokrát viděla i srnečky, které si přišli pochutnat na místní travičce. :) Bylo to úžasné... bohužel jsme v těchto prostorech strávili asi jen 4 měsíce a libereckou pobočku nám zrušili. Byla jsem přeřazena na pobočku do Jičína, takže si vykám na dojíždění do práce, jiné prostory a bohužel okna bez výhledů... :-( Z okna své kanceláře koukám do silnice, takže nic moc. Ale když si chci užít hezkou přírodu, vyrazím na prochajdu Jičínem... taky je to město, které má co nabídnout. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, člověk musí přijmou to, co je. A pokud mu něco nevyhovuje, tak si to vynahradit jinak. Tak jak to krásně činíš.
      Vychutnávej si to, co tě baví.
      K.

      Vymazat