pondělí 25. září 2017

V lese, jó v lese...


"V lese, jó, v lese na jehličí
koná se svatba trpasličí.
Žádná divná věc to není
Šmudla už má po vojně a tak se žení.


Malou má ženu malinkatou
s malým věnem s malou chatou.
Už jim choděj telegrámky,
už jim hrajou Mendhelsohna
na varhánky.


Protože láska, láska, láska
v každém srdci klíčí

protože láskou hoří i to srdce trpasličí
a kdo se v téhle věci jednoduše neopičí
ten ať se dívá
co se děje v lese na jehličí.



Mají tam lásku jako trámek
pláče tchýňka, pláče tchánek
štěstíčko přejou mladí, staří,
v Papinově hrníčku se maso vaří.
Pijou tam pivo popovický
Šmudla se polil, jako vždycky.
Kejchal kejchá na Profouse
jedí hrášek s uzeným a nafouknou se.


Protože, láska, láska, láska
v každém srdci klíčí
protože láskou hoří i to srdce trpasličí
a kdo se v téhle věci jednoduše neopičí
ten ať se dívá
co se děje v lese na jehličí.

Protože, láska, láska, láska

v každém srdci klíčí
protože láskou hoří i to srdce trpasličí
a kdo se v téhle věci jednoduše neopičí
ten ať se dívá
co se děje v lese na jehličí.


V lese, jó v lese na jehličí
koná se svatba trpasličí.
Žádná divná věc to není
Šmudla už má po vojně a tak se žení.



Vždyť Šmudla už má po vojně
vždyť Šmudla už má po vojně
vždyť Šmudla už má po vojně a tak se žení."


V lese bylo přímo božsky. Na fotkách jsou převážně "chomorůvky", jak jim jako malá přezdívala Zuzka. Domů jsme si ale donesli plné košíky jiných :o)



Krásné dny, u nás stále ještě trochu vonící jehličím.
Katka ♥

16 komentářů:

  1. Tvůj článek potěšil oko a zvedl náladu. krásné fotky. My byli taky na houbách, ale zapomněla jsem na chatu vzít foťák, takže nemám dokumentaci (jen zpracované houby v mrazáku a včera jsem úlovek mohla dokladovat ještě večeří). Dodatečně mne to mrzelo - v lese bylo krásně, viděli jsme podobné mochomůrky jako máš na fotkách a taky bedly, co vypadaly jako paraplíčka. A i pár hříbky bych se mohla pochlubit... Ale aspoň v pamětí ten pěkný den babího léta zůstane.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak to jste si také krásně zahoubařili. Někdy je to fajn vyjít si jen tak bez foťáku. Když se s tím člověk "smíří", že ho nemá u sebe, může si vše užít zase jiným způsobem. Někdy i o krapet víc :o)
      Zásoby na zimu jsou důležité. Jak moc potom potěší!
      Měj se
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Nádherné fotky Katko. My byli v neděli, na chvilinku, odpoledne.... stejně už bude všechno vysbírané... Po 20 minutách jsem se vracel domů pro velký koš. To není hledání hub, to je samosběr, to jsou žně. Nádhera! Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Samosběr, moc hezky nazváno :o) Po třech letech si zase pořádně zahoubaříme. Už nám to chybělo.
      Houbám zdar!
      Katka

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Chomorůvka červená je tak fotogenická :-). Krásně se fotí i ostatní houby a prašivky, ale ona vede. Alespoň u mne. Je fakt, že já už manželovi když odchází z domu vyvenčit synova psa, zdůrazňuji, že houby nééééééééé.
    Stejně je přinese. Jenže už jich mám na zimu zpracovaných víc než dostatečné množství :-). Z počátku to vypadalo, že houby neporostou a teď to je tedy síla.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, hub není nikdy dost :o) Kdo by to počítal! :o))) A chomorůvky jsou vyloženě modelky. Volaly na mě již z dálky.
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  4. ÓOO jak jsi mne Katko navnadila a jenom čekáme na příznivější počasí, v dešti se nám moc nechce (jak jsme rozehřátí od moře, tak je nám nyní dost zima), ale myslím, že během pár dnů se určitě vyjasní. Sice už máme na zimu trochu nasušeno, ale když já se tak ráda courám lesem v tento podzimní čas.Tvé fotky jsou nádherné!!
    Pohodové dny ti přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alí, děkuji. I poprchávání je hezké. Alespoň pro mě. Tak nějak patří i k tomuto podzimnímu období. I když babí léto vyhlížím a těším se na něj.
      Měj se bájo
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Fotografie priam unikátne. Ja teda nie som žiadna hubárka, vôbec huby nepoznám ale o to viac ich rada jem :-). Ešteže moja zlatá mamina, vášnivá hubárka, ma vždy s nimi dostatočne zásobuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, díky. Někdy není důležité kdo je sbírá, hlavně že báječně chutnají! :o)
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  6. Katko tuhle písničku mám moc ráda, vykouzlila mi úsměv na tváři. děkuji. a do lesa na Vysočinu se chystáme v pátek, snad budeme taky úspěšní. a když ne, tak za tu krásu to stojí. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, i v pátek budou houby, o to se nebojím. Když jsem písničku psala, tak jsem si ji zpívala. Pokud si ten, kdo nakoukl na mé stránky pobrukoval se mnou, jsem jen ráda :o)
      Měj se
      Katka ♥

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tu krásu mohla zprostředkovat dál.
      K.

      Vymazat
  8. Víš, že jsi mi udělala radost Katko? Já si totiž tuhle písničku v lese pokaždé pobrukuji. Prostě vlezu do lesa a ona mi sama naskočí.
    Fotky máš opět dokonalé, z koruny stromů se až hlava zatočí...:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  9. V lese je krásně za každého počasí, člověk si v přírodě krásně pročistí hlavu, nabere novu energii... Krásné fotky, Katko a suprový houbařský úlovek! :-)

    OdpovědětVymazat