čtvrtek 28. září 2017

Babí léto, budiž pochváleno...

 Dnešní sváteční den byl jak vymalovaný. 
Zářil za doprovodu sluníčka doslova všemi barvami,
neskonale voněl a nabíjel.



Vydaly jsme se na vycházku cestou, kterou jsme ještě nikdy nešly.
Objevily jsme nová místa a zákoutí. 


Kaštánky si nasbíraly do kapes a zjistily, že letos se jich urodilo velmi, velmi málo.


Nejvíce čarovaly javory. Paleta barev na jejich listech je nepřeberná. V různých odstínech zelené, žluté, oranžové, červené. Prostě nádhera.



 Co by to bylo za babí léto, kdyby bylo bez pavučinek. Proti slunci zářily jak drahokamy.


Listí bylo suché a tak jsme šustily a šustily a užívaly si to naplno.


Také jsme si neplánovaně na vlastní kůži vyzkoušely cítit nebezpečí, strach, fyzicky ho vnímat. Mrazilo mě po celém těle. Až nám slova došla a chvíli jsme to rozdýchávaly. Lekce jak hrom. Vše ale skončilo dobře a to je na tom nejdůležitější...


Přeji vám krásný zbytek týdne.
Katka ♥

14 komentářů:

  1. Dneska bylo opravu krásně. A ty jsi to krásně zachytila na fotkách.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko, taky jsem šla dneska "dobít baterie" na slunce, taky jsem šustila, taky jsem koukala pod kaštany a divila se...Jen já šla sama...Ale bylo krásně, jako u vás. Moc ráda jsem se s vámi prošla, tam, kde jsem taky nebyla :o).
    Sluníčkové poslední zářijové dny přeji ze srdce. H.

    OdpovědětVymazat
  3. Vedou 1., 5. a 6. snímek... Ách. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vedou 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. :o) A dalších xx, kterých jsem tam nedala :o)

      Vymazat
  4. Katko, nádherné fotky!
    Jsem ale napnutá, co vás překvapilo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, jsou věci, o kterých je lepší nemluvit... Není o co stát.
      Užívej babího léta.
      K.

      Vymazat
  5. Krásné fotky. Krásně zachycený barevný čas podzimní. Bylo včera krásně a je krásně i dnes.
    Přeji ještě další takové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky.
    Přeji fajn neděli. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. To jsou úžasné barvičky. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat