čtvrtek 21. září 2017

Už to začíná...

... pod nohami šustit...


Při chození při kraji cesty - spadaným lupením - si vždy vzpomenu, jak jsem to jako dítě zbožňovala. Pár let sice od té doby uteklo, ale nadšení neubylo.
Dá se říct, že geometrickou řadou naopak roste.
Děti šustí nadšeně se mnou :o)


Každý lupínek je jedinečný... tak jako my lidé...
Nezapomínejme na to.


Cesty vedou nahoru, dolů, ale vždy nás nakonec dovedou domů.



U krmítka skotačila veveruška. Takovou dobu se nám předváděla. A my se mimoděk usmívali.
Veverka má pro nás vždy poselství, vzkaz:
"Člověče raduj se ze života, dováděj, hraj si. Nadšeně jako děti! A uvidíš, jak budeš zářit!"


A tak jsem šustila ještě o krapet víc .o)




Krásné podzimní dny
Katka ♥

14 komentářů:

  1. To je taková krása, až člověku bere dech! A že je hned na světě líp?!
    Děkuji za pohlazení...přeji šustivý podzim,
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, vnímám to naprosto stejně. Dnes, když jsem šla do práce, šla jsem zcela u kraje chodníku a šoupala nohama po zemi... a šustila :o) Nádhera!
      Krásný šustivý podzim!
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Moc krásné podzimní fotky. Když jsem byla já malá, měli jsme kousek za domem u listnatého lesa stráň. Na podzim zasypanou vrstvou listí. Nejlepší zábava byla válet sudy v listí ze stráně dolu :D Jen mamka nám pak vynadala, že budeme samé klíště :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, a co nám brání vyjít si na stráň teď?! Šup do toho! Radost bude nezměrná :o)))
      Krásné dny
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Brouzdat se ve spadaném listí jsem také jako malá milovala a taky mi zůstalo až do teď. Je to takový zvláštní pocit bořit se do listí a slyšet jak šustí. A hledat listy s nejkrásnějším zabarvením, to dělám taky až do dnes. Tu barevnost na jednom listě dokonale sladěnou dokáže jen příroda.Babí léto trucovalo,tak ať se nám podzim, který dnes už začíná, povede.
    Příjemné dny, Katko
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, rozvernost, hravost a radost z prostých, jednoduchých věcí není pouze otázkou malých dětí. To malé dítě je v každém z nás, nehledě na věku. Záleží jen na nás, jak moc se "rozdovádíme" a rozradostníme, jak moc ho necháme promlouvat. Však ty víš...
      Krásný podzim!
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Jeseň patrí k mojim najoblúbenejším obdobiam roka, samozrejme len tá slnečná. Ale aj daždivé dni majú svoje čaro, keď môžeme bez výčitiek svedomia zachumlať do deky a leňošiť. Katka, krásne si zachytila fotoaparátom jesennú atmosféru. A tá veverka nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, ať svítí sluníčko, je mlhavo či deštivo, každé počasí má své kouzlo... pro toho, kdo ho chce vidět.
      Krásné podzimní dny
      Katka ♥

      Vymazat
  5. I já ráda šustívám a tatínek mi říkával pokaždé v lese Šustilko..S láskou na toto období vzpomínám. Nádherně vybarvené období nám přichází.. Krásný podzim ti ze srdíčka přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šustilko, krásnou přezdívku ti tatínek dal!
      Přeji rozzářený, šustivý, barevný podzim.
      Katka ♥

      Vymazat
  6. Šustění je na podzim nejvíc, taky mám ráda když boty se ztrácí v barevné peřině...Veverka je dokonalá modelka...
    Krásné fotky, díky za pohlazení na duši první podzimní den. měj se sluníčkově. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, veveruška si náš obdiv užívala. Hopsala sem tam, dolů nahoru. A já ji fotila jak modelku. Ladně skočila na strom a byla fuč.
      Měj se prima.
      Katka ♥

      Vymazat
  7. Hezký podzim, hezké fotky a víkend přeji zrovna takový. Jana

    OdpovědětVymazat