úterý 27. června 2017

Odměna odměn...

Je konec června. V poslední době jsem si několikrát v duchu posteskla, 
že jsem letos ještě neviděla ani jednu DUHU
Duha je mou esencí, něčím, co mě utváří, nabíjí, zceluje... Je to hotový zázrak zázraků.


Mrzelo mě to, ale zatím jsem dešti, větru, slunci neporučila.
Na to jsem malý pán...
... ale myšlenky zmůžou někdy divy a tak jsem dnes nejenom spatřila duhu, ale stalo se ještě i něco, co jsem zažila poprvé v životě.


Jak slibovali, tak se stalo. Kolem půl osmé přišla bouřka a blahodárný, dychtivě očekávaný déšť. 
Jen jsem tak stála na terase a kochala se. Klapot deště byl hotovým koncertem v parném červnu.
Ta změna energie, atmosféry, barev těsně před bouřkou je vždy velmi silná.


V 19:58 jsem na obloze poprvé spatřila DUHU
Kdo mě již znáte, tak jistojistě víte, jaká věta se zatajeným dechem a užaslým pohledem zazněla? 
"Bože, to je nááádhera!!!" :o)


Věřte, nevěřte, duha, v těchto jasných sytých barvách vydržela na obloze celých 42 minut.
Já jsem vydržela s ní. To dá rozum.
Jen se po obloze pomalinku přesouvala o kousek do strany.


To jsou jedny z okamžiků, kdy je "božsky". Kdy člověk jen je a vidí neviditelné, neuchopitelné, fascinující. 
Zázrak zázraků. Odměnu odměn.


Krásné duhové dny
Katka ♥

12 komentářů:

  1. Ty nejsi jen Duhová Katka, Ty jsi taky Kouzelná Katka. Dokážeš přivolat ovečky, dokážeš si vysnít duhu.
    A ta svá kouzla, jen tak, jakoby mimochodem předáváš dál.
    Děkuji Ti za ně.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko :o), umíme to všichni. Jen se tomu musíme otevřít, vnímat, cítit a pak se opravdu mohou dít takovéto věci, které jsou nazývány zázraky či kouzly... Jen si to dovolit.
      Já děkuji tobě
      Katka ♥

      Vymazat
  2. Nádhera! Zapršelo u nás taky včera navečer, ale duha nebyla. Ani být nemohla, protože nebe se odpoledne zatáhlo, slunce zmizelo, takže nemohl ten nádherný div přírody proběhnout.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, proběhne jistojistě jindy a potěší tě stejně tak, jako mě tentokrát.
      Měj se krásně
      Katka ♥

      Vymazat
  3. Nedávno jsme také se synem duhu zahlédli a byli jsme nadšení její krásou. Tobě se Katko daří si své touhy či sny přivolávat, alespoň malým okamžikem se ti dokáží zjevit (i když jak píšeš duha se ti předváděla pěkně dlouho). Ať se ti daří nadále...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vím, jak jsi o ní tenkrát psala. I fotečka byla a já se už tenkrát rozplývala :o)
      Může se to podařit každému...
      Katka ♥

      Vymazat
  4. Katko, duha je fakt nádherný jev přírody.. vždycky potěší a snad každého. Jednou jsme jeli autem, na kraji vesnice jsme se dostali na jakýsi vrch, no výhledy do všech stran. A najednou duha, byla božská a rýsovala se druhá. Auta zastavovala (dost místa zaparkovat mimo silnici) .. a lidi fotili a fotili ... i to se mi líbilo. Bylo tam snad dvacet aut.
    Díky za sdílení. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, to musela být nádhera. Nejen duha, ale i ta spontánní reakce lidí. Krása!
      Krásné dny počínajícího léta.
      Katka ♥

      Vymazat
  5. Bože, to je nádhera. Musím použít Tvá slova, protože jsou pravdivá. Moc krásně nafoceno.
    Letos jsem duhu ještě neviděla.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ona přijde v tu chvíli, až bude mít přijít :o)
      Užívej léta
      Katka ♥

      Vymazat
  6. nádhera Katko!
    a už jsou skoro prázdniny !
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, souhlasím s tebou :o)
      Měj se nádherně
      Katka ♥

      Vymazat