pondělí 10. dubna 2017

Tři tváře...

 V Japonsku se říká, že máme tři tváře:


První tvář, kterou ukazujeme okolnímu světu.
Druhou tvář, kterou ukazujeme rodině a blízkým přátelům.
A třetí tvář, kterou neukážeme nikdy nikomu, kromě sebe. Je to skutečný a pravdivý obraz toho, kým doopravdy jsme.


Čím víc se první tvář rozchází se třetí, tím jsme rozpolcenější, nešťastnější...
Jsem toho názoru, že pokud se chováme čestně, slušně, otevřeně, ochotně a lidsky, ctíme sami sebe a dokážeme říci ne, když je to zapotřebí, tak je to ta nejlepší cesta.


Jak jste na tom vy? Lidé ve vašem okolí? 

Bez masek, přetvářek a tajemství se žije mnohem lépe a šťastněji...

Krásné dny
Katka ♥

4 komentáře:

  1. Tak jsem se Katko zamyslela. Domnívám se, že jsem v souladu - neumím používat masku a přetvařovat se, tajemství, která bych si ukládala někde ve svém nitru, nemám.
    Jo, jsem ráda, že tomu tak je a proto se mi asi žije celkem šťastně :o).
    Přeji ti pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Katko i já jsem se tak jako Alenka nad sebou zamyslela.. Také si myslím, že mám jen jednu tvář.Ale byly doby kdy jsem se snažila všem vyhovět a uvnitř jsem to tak nějak chtěla jinak. Učím se mít sama sebe ráda a své štěstí si tak užívám.
    Přeji ti mnoho krásných dnů.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. To mě přivádí k myšlence, že mnoho lidí, aby si právě tu "svou" tvář zachovalo, říká polopravdy a malé lži(čky). On je ten dobrý, co nikdy nekritizuje, neříká to, "co se nemá"... Jenže já to, co lidi mají v hlavě, umím vycítit - a je mi z toho pak často smutno... Ano, pravda někdy bolí, ale já mám ošklivou pravdu raději, než učesanou lež. Pokud jsou to ti nejbližší, bolí to dvojnásob. Už abychom se dostali do éry telepatie. 😉 To se mi pak uleví. 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat