úterý 20. října 2015

♥ Herzstück ♥

Byla jsem v knihkupectví.
Kromě knížek jsem nakukovala i do zahraničních časopisů.
Na zadní straně jednoho z nich, jsem nenáhodně zahlédla reklamu na časopis
 ♥ HERZSTÜCK
 

Časopis plný inspirace pro tělo & duši, plný pozitivního naladění, spirituality, poučení.
Plný překrásných fotografií a citátů.
Časopis, který rozsvěcí světlo, povzbuzuje,
nabíjí, dělá šťastným.
 
Upoutal mě na první pohled a věděla jsem, že se k němu nějakým způsobem dostanu.
Na internetu jsem večer prosurfovala  vše o něm
 a ujistila se,
že to je TO ONO, přesně pro mě.
 
 
U nás se koupit nedá. Kdybych si ho nechala poslat,
tak bych platila jednou takovou cenu za poštovné.
Co teď?
Musí to nějak jít.
Když člověk něco chce a jde si za tím,
tak se to jednoduše podaří.
 
Stačil jeden mail kolegovi v Německu a věřte nevěřte do sedmi dnů
od návštěvy knihkupectví jsem si doma, se zatajeným dechem, v časopise četla a listovala.
Tímto Uwemu ještě jednou velmi děkuji!
 
 
Bezpečí
DŮVĚŘOVAT ŽIVOTU
Jak odvážně se batolí kuřátka labutí vstříc životu.
Plni důvěry, že je voda i vzduch unese.
Odvažme se i my.
S důvěrou, že i nad námi neustále bdí ochranné křídlo.
♥ Herzstück ♥
 
* * * * *
 
Hlavní téma tohoto čísla:
Vše bude dobré!
Když jen trochu změníme úhel pohledu,
do našeho života zasvítí slunce...
 
"Na konci bude vše dobré.
A pokud to ještě není dobré,
pak to ještě není konec."
Oscar Wilde
♥ Herzstück ♥
 

 Krása přírody...


Tento čtvrtek vychází další číslo.
Pššššt.
Díky předplatnému ho mám předem zajištěno :o)
Už teď se na něj těším :o)
A pak ještě pětkrát :o)
Celý rok se budu radovat, každé dva měsíce :o)
 
Krásný večer
Katka ♥
 

Žádné komentáře:

Okomentovat