úterý 20. října 2015

"Čarovný les"

 Jako dítě jsem se dost často přenášela
do překrásné Země snů, fantazie, kouzel.
Bylo mi tam krásně a užívala jsem si to.
 
Cesty, jak se tam dostat, byly různé.
Knihy, sny, vědomé snění před spaním, imaginace,
příroda, tvoření, psaní, hudba...
 
Jednou jsem dostala překrásné zahraniční omalovánky, s úchvatnými obrázky plnými fantazie,
které mě okamžitě chytly za srdce a odváděly mě právě do Země snů, fantazie a kouzel.
Měly asi 12 stránek, každý obraz velikosti A3 byl skvostný.
Čas u vymalovávání je dodnes nezapomenutelný.
Stejně tak jako mé vymalovávací pastelky v plechové krabičce po mamince.
 
Nejsem už dávno dítě. Aspoň tak, jak to většinová společnost chápe.
Přesto mě to svým způsobem stále láká...
 
 
Omalovánky "ČAROVNÝ LES"
od Johanny Basfordové mi v knihkupectví učarovaly na první pohled.
Jsem ale přeci dospělá!
Nebudu si přece kupovat omalovánky!
 
Při druhém setkání s nimi, na Podzimním knižním veletrhu v Havlíčkově Brodě,
jsem již neodolala.
Jsem sice dospělá... ale i tak si ráda hraju...
...a chvílemi se chci dostat tam, kde mi bylo kdysi krásně.
Užívám si to naplno.
 
Omalovánky, nově zakoupené pastelky, čerstvě uvařená voňavá káva,
rozsvícena mosazná lampička na mém pracovním stole, z CD mi hraje namluvená kniha s dějem v daleké Francii...
a má duše i vnitřní dítě tančí, zpívá, raduje se.
 
 
A že si děti chtějí taky něco vymalovat?
Proč ne?! Stačí si vybrat obrázek a pustit se do toho.
 
Zuzanka otevřela omalovánky na dvojstraně, kde byl obrázek VEVERKY a SOVY
"Mami, jaký si mám vybrat?!"
Volba byla ale na ní.
Nakonec si vybrala Veverku - symbol radosti ze života.
Veverky jsou milá, hravá a veselá zvířátka, která dokážou rozradostnit naši duši.
Mají pro nás poselství - HRAJ si!
 
 
Zuzanka:"No jo, vezmu si veverku. Ta je taková pohyblivá, jako já.
Leze na stromy jako já.
Sovu nechám tobě. To jsi ty. Seš klidná. Všechny pozoruješ."
Musela jsem se jednoduše smát.
 
*  *  *  *  *
 Dělejte to, co vás baví, co vás naplňuje.
Bez ohledu na to, co by tomu podle vás řekli druzí.
Vy jste strůjcem svého života.
Tak ho žijte!
 
Katka ♥
 

Žádné komentáře:

Okomentovat