neděle 2. srpna 2015

Velmi vydařené překvapení :o)

Miluji překvapení.
Jak to vyřešit, když má někdo svátek zrovna tehdy, když mám dovolenou.
A i přesto mu chci popřát.
Při zapojení trochu fantazie, je plán na světě.
Dáreček i přání zabaleno do dárkové taštičky, přibalena nějaká ta sladkůstka.
Vše uloženo do šuflátka pracovního stolu v práci...
... čekající na den D.
 
Ráno, v inkriminovaný den posílám z dovolené, přes půl republiky, stručnou, naléhavou SMS.
 
"Ahoj Marti.
Vzpomněla jsem si na něco pracovního a poprosím tě o pomoc.
U mě z posledního šuflete u stolu vyndej prosím štítky
a tak za 10 min. ti zavolám, co s tím. Díky K."
 




Volat jsem už nemusela.
Zato mně přišla chvíli na to SMS.
Nádherná, radostná, povznášející, děkující...
 
Miluji překvapení!
Právě pro to, co způsobují.
Tu silně pozitivní emoci, energii, radost.
Obdarovaných i mou.
Tjárydádydáááá. 


Nedávno jsem objevila tyto krásné bloky.
Překrásné kresby od Lucie Ernestové.
Jednoduché a přitom kouzelné texty, hesla...

 
 Nakoukněte na její stránky www.lucieernestova.cz
Já jsem byla naprosto nadšena.
 
Určitě si  ještě něco koupím :o)
 
Krásné letní dny, ať jste kdekoli
Katka

Žádné komentáře:

Okomentovat