čtvrtek 5. listopadu 2020

Ohlédnutí zpět

"Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným..."
Slova Vladislava Vančury z "Rozmarného léta" letos vystihovala můj pohled na léto.

Nešťastným z pohledu koronaviru a vše s tím souvisejícím, z pohledu nedovolené, z pohledu neodpočinku, 
z pohledu celkové nenálady, z pohledu zemětřesení v zaměstnání... 
Náhody pro mě ale neexistují. Věřím tomu, že vše se děje z nějakého důvodu. 
Někdy nám je důvod jasný na první pohled, někdy si odpověď dává na čas. 

Jsme zkoušeni co vydržíme, jak se zachováme, jak se postavíme sami za sebe či za druhé, 
jaký k dané situaci zaujmeme celkově postoj, zda a do jaké míry za probíhající věci převezmeme zodpovědnost. 
Někdy je to sakra náročné, někdy třeba i na chvíli nemusíme vidět cestu z tunelu, ale... ona tam je! 
Dříve či později zazáří. Naplno. I pro ty, kteří ji zprvu nevidí, či v ni už ani nevěří...

Fotky z léta stahuji do počítače až teď a některé z nich by byla velká škoda nechat si jen sama pro sebe. 
Stejně jako ty západu slunce z předchozího příspěvku...  

I Levandulobraní jsem letos prošvihla. Osmdesát procent pokladů z úrody letos naplno rozkvetlo beze mě, 
levandulky odkvetly a seschly zcela, protože jsem se za nimi přes měsíc z různých důvodů nedostala. 
Mělo to tak ale prostě a jednoduše být. Jsou důležitější věci.


Aspoň tyto krásky jsem zachránila a dělaly a dělají mi dnes a denně radost.
Svou vůní, barvou, tím, že jsou.




Krásné dny
Katka 

15 komentářů:

  1. Katko, krásný příspěvek a voňavá úrodička.Potěšení. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Radost a potěšení, přesně tak.
      Prima dny
      K.

      Vymazat
  2. Krásné a voňavé vzpomínky na léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá je barva naděje, tudíž máme obrovskou naději.
    Obrovskou.
    Děkuji za fotky, za příslib, že další modré období už prožijeme na plno, nikoliv přežijeme jako toto období.
    Mávám, zdravím a tiše prosím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, děkuji. Také mávám, zdravím a tiše prosím...
      K.

      Vymazat
  4. Jsem veliký optimista, jsem naplněná velikou nadějí, že přijde obrat k lepšímu.
    Potěšila jsem své oči z tvých fotek krásnou modrou barvou, kterou mám raději a raději...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Letos je prostě všechno jinak. Nepřestávám věřit, že bude líp!
    Katko, děkuji za krásné voňavé fotky a přeji pokud možno pohodové dny. Opatruj se. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, krásná vzpomínka na léto. Moc jsem si Tvé nádherné fotky užívala, jednu po druhé. Letošní rok je opravdu divný, snad se brzy vše začne uklidňovat a budeme moci zase svobodně dýchat. Právě třeba tu vůni levandule.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotografie,tu vůni levandulí cítím až sem.A k nim doprovodné slovo,přesně tak,jak to všichni v této době cítíme.
    Katko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Katko, krásné fotky. A jinak - musíme žít s tím, co je. Jiný život prostě nemáme.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat