pondělí 17. července 2017

Jen tak...


Jednu chvíli jsem si myslela, že už prázdniny nikdy nebudu mít, jsem přeci již dospělá a mám kupu povinností... 
... a najednou se ukázalo, že tomu tak není. Užívám si je plnými doušky.
Mám báječnou maminku-babičku, vlastně dvě a tak i díky nim mám chvíli na oddech. A děti jakbysmet.
Všichni máme volněji :o)  


Chození do práce mi ani tak nevadí :o) Mám pak přeci celé odpoledne a večer pro sebe. 
Můžu číst, spát, psát, popíjet kávu, víno, posedávat za svitu svící na letní terase až do noci a nechat myšlenky unášet tam, kam zrovna chci... nebo je zcela zastavit, ztišit, jen tak pozorovat a nechat zase odplouvat tam, odkud přišly.


Můžu se kochat kytičkou, kterou jsme s dětmi o víkendu natrhali. Když chci, můžu díky věcem na terase cestovat i časem i prostorem. Do Rakouska, odkud máme kameny z řeky, která teče ze samotného ledovce, mušle a kamínky od moře, omšelý starý klíč, který jsme našli na vinici na Pálavě...


...záleží jen na mně, mé představivosti, fantazii. 
A té já mám na rozdávání... a nikdy jí neubude.
Jsou přeci prázdniny!


Krásné dny do vašich letních domovů
Katka ♥

7 komentářů:

  1. Ta Tvoje terasa je Katko úžasná. Přeji Ti na ní mnoho krásných letních chvil pro sebe, a třeba ,,jen tak".
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Kout plný vzpomínek, přírody, klidu a rozjímání - a na tak malém kousku. Když se chce, jde vše.
    Katko, užívej si všeho plnou měrou. V dobrém ti tak trochu závidím. Já mám zahradu, pergolu - ale nějak ten letní klid nenacházím, zatím...
    Měj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a ešte krajšia terasa. Na takej sa musí veľmi príjemne odpočívať , premýšľať, relaxovať. Krásne prázdninové leto, Katka.

    OdpovědětVymazat
  4. Prázdniny jsou i pro dospělé. Prožij je podle sebe Katko! Krásné léto! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc pěkné relaxační místečko:)Tam musí být pohoda...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, prázdniny má každý, kdo je chce mít, i když chodí do práce. Nikdy v životě mi tohle slovo nezevšednělo, vždycky zní úžasně - prostě prázdninově. Dovolená - to není ono, nevyjadřuje vnitřní sílu slova prázdniny. Každý rok mám PRÁZDNINY !
    Máš nádherný balkon!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, balkón máš vždycky krásný a hlavně veselý. Moc se mi tam líbí ten maják - voní dálkami.
    Vždycky mám radost z prázdnin, i když už jsem dávno ze školy.
    Měj se krásně. ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat