úterý 17. května 2016

Hradec Králové mýma očima...

Na náměstí T.G.Masaryka jsem se po letech setkala se svou kamarádkou
z vysokoškolských studií v Pardubicích.
Proto tedy výlet do Hradce Králové.
 
Stání, děkuji za krásné setkání, milé popovídání,
nádherný společně strávený čas!

 
Když už jsem se do Hradce ale vydala, tak jsem to spojila s výletem.
Využít danou situaci na maximum.

 
Pražský most přes Labe s dominantou Bílé věže.


Vodní elektrárna Hučák a po pravé straně Tylovo nábřeží.


Bílá věž a katedrála Svatého Ducha 

 
 Bílá věž - překrásně, citlivě, nově zrekonstruovaná.
Vysloužila si své jméno díky zářivé barvě hořického pískovce.  
 

Katedrála Svatého Ducha
- s osobitou cihlovou architekturou.

 
 Přilehlá ulička vedoucí na Velké náměstí.


... a pak jsem doslova zapadla do křesílka kavárny "Mlsoun" v Gurmánské (Tomkově) ulici.
Odpočívala, nabírala sílu a četla. Hrála tam krásná stylová hudba dávných dob.
Bylo to pohlazení po duši. 
 
 
 

Když jsem vcházela do kavárny, svítilo slunce.
Když jsem vycházela, krásně pršelo.
Je pravdou, že jsem s sebou přivezla i déšť, ale nikdo naštěstí netušil, že to bylo mnou.
Přece si ho nenecháme jen my na Vysočině :o)
Stáně jsem to samozřejmě řekla. Těšila se až odjedu :o)... až si ho zase s sebou odvezu :o)))

 
V sobotu jsem se pak vydala do Prahy na celodenní
seminář psychologie, psychoterapie
SEBEKONTROLA - ovládání vnitřního stavu.
Bez fotek, bez výletu v pravém slova smyslu.
To co jsem si ale ze semináře na celý život odvezla, je nepřenositelné.
Janko, Jitko, vím, že víte, že vím...
 
Krásný den
Katka ♥
 

2 komentáře:

  1. Je to super, sledovat Hradec tvýma očima :-)
    Bílá věž je po rekonstrukci opravdu pěkná!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Pavle,
    ještě jednou díky za tip. Bílá věž mi doslova vyrazila dech - krásně zrekonstruována, nasvícena. Dýchla tam na mě historie v nádechu současnosti, velmi citlivě řešeno.
    Výlet jsem si užila na maximum.
    K.

    OdpovědětVymazat