sobota 16. ledna 2016

Barvy DUHY...

DUHA - a její barvy - pro mě mají magickou moc,
kouzlo, mystičnost.
Je tomu tak odjakživa.
Čím víc se o ní dozvídám, tím víc.
Čím víc se mi ukazuje souvislostí, tím více se mě niterněji dotýká
a pozitivně nabíjí.
 Je to nepopsatelný, nepřenositelný pocit.
 

Chtěla jsem začít psát články o barvách.
Jaký klíč ve volbě pořadí však zvolit?
Okamžitě mě napadly dva klíče.
 
Podle barev duhy.
Podle čaker.
 
Světe div se, pořadí i barvy jsou zcela totožné.
 
* ČERVENÁORANŽOVÁŽLUTÁ
* ZELENÁ * TYRKYSOVÁ (zářivě modrá)
* INDIGOVĚ (tmavě) MODRÁFIALOVÁ *
 
 
Pokud věříte na náhody, je to náhoda.
 Pokud ne, jako já, tak tušíte hlubší provázanost, hlubší souvislosti.
 
Postupem času se na mém blogu objeví SEDUM článečků
vypovídajících postupně o SEDMI BARVÁCH...
... barvách duhy...
... barvách čaker...
... barvách života...
 ... o tom, jak nás ovlivňují,
jak nás mohou povzbudit, co o nás vypovídají...
Volně budou následovat i další barvy.
 
Krásnou sobotu
Katka ♥
 


4 komentáře:

  1. Moc se těším Katko. Mám barvy ráda, některé více oblíbené, jiné méně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Katko, opravdu lákavé téma... taky už se těším. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, lákalo mě už velmi dlouho. Teď na něj přišla řada :o)
      K.

      Vymazat