středa 1. července 2015

Výjimečný Člověk...

Dnes mám zapálenou svíčku.
Není to jen tak, jako tomu často bývá.
Je to kvůli člověku, který již mezi námi není.
Kvůli člověku, kterého jsem osobně neznala...
A i přes to k němu chovám neskutečnou vděčnost, úctu, lásku,
nesmírně moc si ho vážím.
Za to co udělal,
za jeho ohromnou sílu a chuť nezištně pomoci
a současně za jeho skromnost.
 
Dnes z našeho světa odešel veliký muž,
v tom nejčistším slova smyslu.
Muž, který projevil neskutečnou  statečnost a prokázal obrovitánský projev lidskosti, lásky, člověčenství...
 
*  Sir Nicholas WINTON  *
(1909-2015)
 
Jeden člověk a dokáže změnit tak neskutečně moc...


 
Skromné "JEN" nabylo NEVÍDANÝCH rozměrů...
 
 *
 
Ráno, když jsem vykoukla z okna, zaujaly mě mraky na obloze.
Byly jiné než obyčejně.
Takové slavnostní.
Jakou dobu jsem jen stála a dívala se.
 
 
A světe div se, teď je večer a je to zcela to samé.
Nedivím se... vím...
 
 

Mávám vzhůru k oblakům s tichými myšlenkami...
 
Děkujeme.
Nezapomeneme.
 
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat