čtvrtek 31. prosince 2020

PF 2021

Moji milí, 

letošní rok byl v mnohých ohledech takový, jaký by nás ani ve snu nenapadlo, že by mohl být. 
A přece takový byl. Velmi intenzivní. U mnohých na více rovinách současně.
Ale semkli jsme se a dali jsme to. A to se počítá. 


Moc bych vám i sobě přála, aby se vše v nadcházejícím roce 2021 zase urovnalo 
a vrátilo do těch správných kolejí.
Abychom se po kotrmelcích zase rovně postavili. My i naši blízcí.
Abychom byli zdraví a mohli volně dýchat.
Aby objetí, polibek, podání ruky mělo zase takový obsah, jaký má mít.
Aby vítězil zdravý rozum, spravedlnost a základní lidské hodnoty.
Abychom mohli zase ŽÍT.


Přeji vám, abyste našli mnoho sil a odhodlání překonávat překážky vnitřní i vnější, 
které vedou k spokojenějšímu životu. Vašemu i všech kolem vás.
Otevřete svá srdce a mysl laskavosti a soucitu, porozumění a pomoci druhým.
Plňte si své sny, radujte se ze života.
Věřte v dobré konce, na světla na konci tunelu.
Důvěřujte více sami sobě a své intuici. Jste moudří.


Říkejte ANO, když to tak cítíte, říkejte ale i NE, když to tak vnímáte.
Když je potřeba, postavte se sami za sebe, za druhé. Se vztyčenou hlavou.

Můj velký dík a objetí letí k mnohým lidem. 
Za vaše bytí, přátelství, lásku, důvěru, podporu. 
Ze srdce děkuji, že vás mám ve svém životě. Jsem za to velmi vděčná.
I proto je můj život takový jaký je a já jsem taková jaká jsem.

Krásný a zářivý rok 2021!

Katka ♥

13 komentářů:

  1. Katko, děkuji a nápodobně!
    PF 2021! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za krásné přání a i já přeji v novém roce jen všechno dobré !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za krásné přání. Do nového roku přeji pevné zdraví, štěstí a lásku.

    OdpovědětVymazat
  4. Katko, smekám před tak krásně napsaným přáním..je tam všechno, co cítím i já.. přesně tak to má být.. měj se moc krásně a každý nový den, ať už bude jakýkoli, ti přinese něco milého, pozitivního...něco takového, co nám nikdo nevezme.. Hodně zdraví ..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, díky a také ti přeji pevné zdraví, hodně štěstí a spoustu radostných událostí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, i od mne k vám letí přání všeho dobrého v tom právě začínajícím roce.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Kačenko, ty jsi mi obrovskou inspirací, nejen svým přístupen, životním nábojem.
    Umíš používat slova na pravých místech, krásně se čtou a donutí smířlivým tónem popřemýšlet, vyladit a částečně i napravit.
    Máš duši, která je sdílná, máš ruce, které tvoří krásu. Tvé vánoční aranžovaní je bez jediné chybičky, jednoduché a nesmírně krásné. Tleskám.
    Těším se na další shledávání a mohu říct, s tebou mne baví svět.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, po pravdě, nevím, co říct. Tolik krásných slov jsi mi napsala až se rdím.
      Nesmírně si toho vážím.
      Děkuji ♥ K.

      Vymazat